اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه اعلام کرد

عدم تشکیل پرونده تخلفات انتخاباتی در قروه / تب انتخابات بالا رفت

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه گفت: تاکنون برای هیچ یک از داوطلبان نمایندگی مجلس نهم در این شهرستان پرونده تخلفاتی تشکیل نشده است.

عدم تشکیل پرونده تخلفات انتخاباتی در قروه / تب انتخابات بالا رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، نادر فخری ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان از فراهم بودن تمامی امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با پایبندی داوطلبان نمایندگی نهمین مجلس شورای اسلامی به قوانین و مقررات انتخاباتی، شور و نشاط انتخاباتی در این شهرستان شدت گرفته است.

نادر فخری در ادامه با اشاره به ساماندهی بیش از هزار و 900 نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و حفاظتی برای برگزاری انتخاباتی سالم افزود: رعایت اصل بی‌طرفی و عدالت در رفتار و گفتار سرلوحه عملکرد این افراد در برگزاری انتخابات خواهد بود.

وی با اشاره به معیارهای نماینده واقعی گفت: فردی که با آرا مردم به مجلس راه می‌یابد، باید عزت خود را از مردم بداند و وعده‌های خلاف واقع ندهد.

فخری تصریح کرد: انتخابات مظهر اقتدار و  اراده ملت است که در سنگر پشتیبانی از انقلاب اسلامی تجلی می‌یابد و مصونیت ایران اسلامی را در برابر بدخواهان موجب می‌شود.

امام جمعه سریش‌آباد هم در این جلسه، حضور حداکثری در انتخابات را موجب بیمه انقلاب اسلامی ایران در برابر تهدیدات دشمنان عنوان کرد و گفت: انتخابات نماد حضور مردم در تعیین سرنوشت خویش و راهی برای تحقق اداره جامعه به دست مردم از طریق نمایندگان آنهاست.

حجت‌الاسلام نقوی خاطرنشان کرد: هر اندازه که حضور مردمی در انتخابات پررنگ‌تر باشد زمینه تحقق اراده مردمی بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به نقش انتخابات مجلس نهم در سطح بین‌الملل نیز افزود: با رخ دادن بیداری اسلامی تمامی نگاه‌ها متوجه رفتار ملت ایران است که مهم‌ترین الگو برای مردم منطقه محسوب می‌شود ضمن این که دشمنان ملت ایران هم بیشتر از همیشه دندان تیز کرده و تهدید می‌کنند تا شاید ملت ایران را بترسانند.

امام جمعه سریش‌آباد یادآور شد: به همین دلیل حضور پررنگ مردم در این انتخابات پیام‌های داخلی و خارجی بسیاری دارد و در واقع نمایش اقتدار، عزت و همدلی و قدرت ملت ایران است تا نشان دهند که از هیچ کس و هیچ چیز هراس ندارند.

 مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان قروه هم گفت: 501 ناظر شورای نگهبان در این دوره از انتخابات کار نظارت بر حسن اجرای انتخابات را برعهده خواهند داشت.

محمدتقی حیدری برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری را از وظایف هیئت نظارت و اجرایی خواند و اظهار داشت: ناظران به عنوان امین مردم و ناظر بر انتخابات مجلس نهم به گونه‌ای عمل کنند که هم امیدواری در جامعه را افزایش دهند و هم صحت و سلامت انتخابات را رقم بزنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول