اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

نرم‌افزار چند رسانه‌ای امام در زنجان توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نرم‌افزار چند رسانه‌ای ویژه ارتحال امام خمینی (ره) در زنجان توزیع می‌شود.

نرم‌افزار چند رسانه‌ای امام در زنجان توزیع می‌شود

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: این نرم‌افزار در مدارس و دانشگاه‌های استان زنجان و در راستای آشنایی دانش‌آموزان و دانشجویان با شخصیت امام خمینی (ره) توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزار می‌شود، تصریح کرد: مراسم سخنرانی در همه مساجد در شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت مردمی برگزار شدن برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی (ره) تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت‌های تشکل‌های مذهبی استان برای غنا بخشیدن به برنامه‌های این روز استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مردم استان زنجان همواره ارادت خود را به امام خمینی (ره) نشان داده‌اند، افزود: برگزاری مراسم‌های مختلف سخنرانی و سوگواری در منازل و تکایا از برنامه‌های ویژه این روز محسوب می‌شود.

حسینی از تشکیل کمیته‌های مختلف برای اجرای مطلوب برنامه‌های 14 و 15 خرداد خبر داد و گفت: کمیته امنیت نیز در راستای برنامه‌ریزی‌های مطلوب به کمیته‌های این مراسم اضافه شده است.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مناطق مختلف استان تصریح کرد: ‌این ایستگاه‌های صلواتی از سوی مردم و تشکل‌ها برپا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از استقبال از زائران گذری منطقه شمال‌غرب کشور از استان زنجان خبر داد و گفت: از این زائران نیز در شهرستان‌های مختلف استان استقبال می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه ‌این روزها باید با محوریت تبیین اندیشه‌ها، سیره و رفتار و کردار امام راحل برگزار شود، خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مناسب جوانان را با سیره، اندیشه‌ها، رفتار و گفتار امام راحل آشنا کنیم.

حسینی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران با همت و زحمات امام راحل به پیروزی رسیده است، افزود: بیانات، اندیشه‌ها و رفتار امام انتقال دهنده ارزش‌های اسلامی است.

وی یادآور شد: تا کنون اقدامات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم‌های ویژه این ایام انجام شده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول