اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

کتابخانه امام خمینی شاوور افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابخانه امام خمینی شهر شاوور به بهره‌برداری رسید.

کتابخانه امام خمینی شاوور افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش دو پروژه فرهنگی در شهرهای الوان و شاوور بخش شاوور از توابع شهرستان شوش با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مقامت استانی و محلی افتتاح شد.

این پروژه‌ها شامل مجتمع فرهنگی هنری الوان و کتابخانه امام خمینی(ره ) شهر شاووراز توابع شوش می‌باشند که ساخت آنها جمعاً افزون بر 10 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

افتتاح این دو فضای فرهنگی در سطح شهرستان شوش و شاوور و الوان تأثیر بسیار زیادی در سطح فعالیت‌های فرهنگی در این مناطق محروم دارد.

مجتمع فرهنگی الوان در دوطبقه با مساحت دو هزار مترمربع و زیربنای یک‌هزار و 400 متر مربع دارای سالن کنفرانس،کلاس‌های آموزشی، اتاق گالری، اتاق‌های گریم برادران و خواهران، سالن نمایش و سرویس خدماتی با بیش از 9 میلیارد ریال احداث شده است.

کتابخانه امام خمینی شهرشاوور نیز با مساحت 700متر وزیر بنای 270 متر و با گنجایش 100 نفر دارای یک مخزن کتاب، دو سالن ویژه برادران و خواهران، اتاق و دو سرویس خدماتی آقایان و خواهران می‌باشد که برای تکمیل این پروژه بیش از یک میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول