اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای برگزاری جشنواره بازی و اسباب‌بازی

خیابان امام خمینی موقتا دوطرفه می‌شود

خبرگزاری فارس: با برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز در نوروز 91، جهت حرکت خودروها در خیابان امام خمینی (ره) قزوین به صورت موقت دوطرفه می‌شود.

خیابان امام خمینی موقتا دوطرفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین مدیرعامل سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری قزوین گفت: با توجه به برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز در نوروز 91 و در راستای رفاه حال بازدیدکنندگان از این جشنواره جهت حرکت خودروها در خیابان امام خمینی (ره) قزوین به صورت موقت دوطرفه می‌شود.

اسماعیل عرشیان با اعلام خبر فوق افزود: این اقدام همچنین در راستای جذب مسافران و گردشگران برای بازدید از این جشنواره و نمایشگاه و دسترسی راحت به مکان برگزاری جشنواره و نمایشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این تصمیم مصوبه کمیته فنی شورای ترافیک شهرداری قزوین می‌باشد، بیان کرد: طرح عبور دو طرفه خودروها در خیابان امام خمینی(ره) از حدفاصل میدان 22 بهمن تا میدان آزادی صرفا در زمان برگزاری جشنواره و نمایشگاه اجرایی می‌شود که از 1 تا 12 فروردین ماه 91 برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اضافه کرد: همچنین برای آسایش بازدیدکنندگان از دومین جشنواره و نمایشگاه بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز در نوروز 91 ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای و تأمین پارکینگ خودروها در پنج پارکینگ مسطح در خیابان امام خمینی (ره) با ظرفیت 310 خودرو برای ارایه خدمات در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: امیدواریم طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بازدیدکنندگان برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز در نوروز 91 از نظر تردد و پارکینگ خودروها با مشکل خاصی مواجه نشوند و این مدیریت در تلاش است در این راستا رضایت و رفاه بازدیدکنندگان را به دست آورد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول