اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیرجند خبر داد

اتمام 112 واحد مسکن مهر در شهر خوسف

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیرجند از اتمام ساخت 112 واحد مسکن مهر در شهر خوسف خبر داد و گفت: در این شهر بیش از 755 پرونده برای مسکن مهر در قالب هشت تعاونی تشکیل شده است.

اتمام 112 واحد مسکن مهر در شهر خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ابراهیم فلاح پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولیت ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذارشده است در شهرستان بیرجند این مسئولیت در شهر خوسف به عهده بنیاد مسکن است.

وی تصریح کرد:‌ از کل 755 پرونده تشکیل شده برای مسکن مهر در این شهر 647 واحد مسکونی مرحله فنداسیون را به اتمام رسانده‌اند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیرجند ادامه داد: همچنین تعداد 601 واحد اجرای اسکلت و تعداد 503 واحد اجرای سقف و تعداد150 واحد نازک‌کاری و 216 واحد اجرای نما را انجام داده‌اند.

*احداث 20 واحد مسکونی در چهکند برای اقشار کم‌درآمد

فلاح احداث مسکن برای اقشار کم‌درآمد را یکی از اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا در روستای چهکند تعداد 20 واحد مسکونی احداثی بنیاد مسکن در زمینی به مساحت یک هزار و 650 مترمربع در دو طبقه و هر واحد با زیربنای 60 مترمربع به متقاضیان واگذار شده است.

وی ادامه داد:‌ همچنین 96 واحد مسکونی در شمال شهر بیرجند با زیربنای هر واحد 54، 61، 65 و 70 مترمربع نیز با زیربنای کل 8 هزار و 482 مترمربع در زمینی به مساحت 3 هزار و 506 مترمربع به واجدان شرایط واگذار شده است.

*ساخت 87 واحد مسکونی در کوی شهید مفتح بیرجند

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیرجند اظهار داشت: تعداد 87 واحد مسکونی در کوی شهید مفتح بیرجند از منابع داخلی بنیاد در سال 90 آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به متقاضیان واجد شرایط واگذار و دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول