اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

پیشرفت فیزیکی 97 درصدی مسکن مهر اهرم

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: از مجموع 132 واحد مسکونی پروژه مسکن مهر اهرم 66 واحد مسکونی تکمیل شده و 66 واحد دیگر پیشرفت فیزیکی 97 درصد دارد و در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

پیشرفت فیزیکی 97 درصدی مسکن مهر اهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم عبدالرسول زارع صبح امروز در نشست کارگروه تأمین مسکن شهرستان تنگستان بر تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد تاکید و اظهار داشت: پروژه مسکن مهر یکی از برکات دولت کریمه است که با اجرای موفق آن باعث حل مشکل مسکن اقشار کم درآمد و همچنین کنترل قیمت مسکن شده است. 

وی یادآور شد: مسکن مهر اهرم اولین پروژه مسکن مهر در استان بوشهر بوده که دو فاز آن طی دو سال گذشته به متقاضیان تحویل شده است.

زارع از پیشرفت مطلوب پروژه مسکن مهر اهرم خبر داد و اعلام کرد: از مجموع 132 واحد مسکونی این پروژه 66 واحد مسکونی تکمیل شده و 66 واحد دیگر پیشرفت فیزیکی 97 درصد دارد و در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با همت همه مسئولان امر، پروژه مسکن مهر را تا به‌روز شدن نیاز مسکن ادامه دهیم تا دغدغه جوانان را مرتفع و شاهد مسکن با کیفیت با قیمت پایین برای اقشار کم درآمد باشیم.

زارع از تلاش‌های همه مسئولین ذی‌ربط و دست‌اندرکاران که در اجرای موفق این پروژه تلاش نموده‌اند تشکر کرد.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر اهرم نیز گفت: پروژه مسکن مهر اهرم در 17 هکتار زمین در دست احداث است که پس از تکمیل و بهره‌برداری کامل، ایجاد فضای سبز و احداث سالن ورزشی این مجموعه مسکونی و ایجاد سایر خدمات نیز برای رفاه حال ساکنین انجام می‌شود.

یوسف دشتی‌نژاد همچنین اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود این پروژه به قریب 500 نفر خدمات‌رسانی کند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول