اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی اعلام کرد

پایان کار 4 هزار مسکن مهر در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال جاری چهار هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت آماده بهره‌برداری می‌شود.

پایان کار 4 هزار مسکن مهر در آذربایجان غربی

ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آذربایجان غربی سهم 12 هزار واحدی در مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد شش هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این تعداد به 10 هزار واحد برسد.

وی با اشاره به همکاری بانک‌ها در این زمینه، تصریح کرد: بانک مسکن در ساخت مسکن روستایی و مسکن مهر همکاری خوبی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی دارد.

این مسئول با اشاره به افزایش سهم استان در مسکن مهر در دو مرتبه، افزود: سهم استان در ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، سه هزار و 600 واحد بود که در حال حاضر این تعداد به 12 هزار واحد رسیده است.

عزیزی با بیان اینکه در قالب مسکن مهر خانه‌های فرسوده در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت نوسازی می‌شوند، گفت: در راستای نوسازی این واحدها تسهیلات مسکن مهر به متقاضیان واگذار می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت: مشکلی در واگذاری اعتبار به متقاضیان وجود ندارد و به افرادی که اقدام به نوسازی واحدهای خود در قالب مسکن مهر کنند تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی میزان تسهیلات قابل واگذاری به متقاضیان در صنعتی سازی را 25 هزار میلیون تومان، نیمه صنعتی سازی را 22 میلیون تومان و در سنتی سازی 20 میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول