اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

زمین پروژه مسکن مهر جم آماده است

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: زمین پروژه مسکن مهر جم آماده است.

زمین پروژه مسکن مهر جم آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی شامگاه دوشنبه در نشست با مسئولان بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و معضلات طبقات محروم اجر و ثواب بالایی دارد و مسئولان باید به این خدمات‌رسانی افتخار کنند.

وی افزود: روستاهای محروم شهرستان جم نیاز به توجه بیشتر و بهتری دارند و مسئولان باید بیشتر از گذشته به فکر مشکلات مردم باشند.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: در چند سال گذشته در بحث آبرسانی به روستاها و همچنین گازرسانی به روستاهای محروم اقدامات بسیار مناسبی در جم صورت پذیرفته که البته باید حجم و کیفیت خدمات بهبود یابد.

عبداللهی تصریح کرد: بنیاد مسکن از جمله نهادهای پایبند به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به منظور خدمت‌رسانی به محرومین و مستضعفین در حوزه مسکن بنا شده که تا به امروز شاهد ارائه خدمات شایسته‌ای به این قشر از سوی این نهاد بوده‌ایم.

وی در کنار مردم بودن را یکی از شاخص‌های دولت نهم و دهم ارزیابی کرد و افزود: دولت خدمت صادقانه به مردم را هدف اصلی خود قلمداد کرده و این موضوع با پشتیبانی از نهادهای حمایتی و فراهم کردن زمینه برای خدمت‌رسانی تبلور یافته است.

فرماندار جم نمونه بارز خدمات دولت را اجرای پروژه مسکن مهر برشمرد و گفت: این طرح به خانه‌دار شدن افراد کم‌درآمد جامعه کمک کرده است.

عبداللهی خواستار احداث مسکن مهر در شهرستان جم شد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده زمین پروژه مذکور آماده شده است که ان‌شاءالله در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود تا مشکلات جوانان عزیز این شهرستان در مورد مسکن نیز برطرف شود.

فرماندار جم اذعان کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید تلاش کنیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری محقق شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول