اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان خبر داد

ارائه تسهیلات جدید 50 میلیون ریالی به مسکن مهر برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان از ارائه تسهیلات جدید 50 میلیون ریالی به مسکن مهر برازجان خبر داد.

ارائه تسهیلات جدید 50 میلیون ریالی به مسکن مهر برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بهمن شمسی شامگاه پنج‌شنبه در نشست بررسی مسکن مهر برازجان اظهار داشت: طرح بزرگ و ملی مسکن مهر از طرح‌های ارزشمند است که توسط دولت عدالت‌محور نهم و دهم اجرایی شده و این امر موجب محرومیت‌زدایی شده و در مسکن‌دار شدن افراد کم‌بضاعت تاثیر بسزایی داشته است.

وی افزود: دشتستان دارای بیشترین جمعیت در بین شهرستان‌های استان است و اجرای مسکن مهر در تمام شهرهای این شهرستان پیش‌بینی و اجرایی شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان بر لزوم رفع مشکلات مسکن مهر برازجان تاکید کرد و یادآور شد: برای این مهم از تمام ظرفیت و توان موجود در شهرستان بهره لازم را خواهیم گرفت.

شمسی با اشاره به پرداخت 400 میلیون تومان به شهرداری توسط تعاونی مسکن مهر برازجان تصریح کرد: انتظار داریم با توجه به اینکه واحدها به اقشار کم‌درآمد تعلق دارد با ارائه مدارک مثبت، این مبلغ به تعاونی عودت داده شود.

وی از بازدید اعضا و متقاضیان از واحدهای مسکونی در دست احداث خبر داد و گفت: مقرر شده تعاونی مسکن مهر، اعضا را به منظور بازدید از واحدشان بصورت گروه‌های بلوکی به منظور بازدید راهنمایی کند و تمهیدات لازم برای واریز تعهدشان پیش‌بینی شود.

شمسی افزود: مقرر شده در صورت عدم واریز مابقی تعهدات اعضاء تعاونی در مهلت مقرر طبق مقررات و اساسنامه نسبت به جایگزینی اقدام کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان از ارائه تسهیلات جدید 50 میلیون ریالی به مسکن مهر برازجان خبر داد و اذعان داشت: تعاونی مسکن مهر برازجان با هماهنگی ادارات و سازمان‌های مرتبط نسبت به اخذ تسهیلات جدید 50 میلیون ریالی به منظور تکمیل پروژه پیگیری‌های لازم را انجام داده است.

شمسی اضافه کرد: امیدوار هستیم به زودی مبلغ 8500 میلیون ریال پول بلوکه شده تعاونی توسط سازمان راه و شهرسازی استان بوشهر آزاد شود.

وی گفت: بازدید و بررسی از محوطه‌سازی، جدول‌کشی، آسفالت محوطه و تأسیسات زیربنایی مسکن مهر برازجان توسط اعضاء کارگروه مسکن شهرستان انجام می‌شود و در صورت نیاز به اعتبار لازم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مطرح می‌شود.

در این نشست سایر اعضا نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر تکمیل هر چه سریع‌تر مسکن مهر برازجان تاکید کردند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول