اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خرداد ماه جاری صورت می‌گیرد

افتتاح 630 واحد مسکن‌مهر در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از افتتاح 630 واحد مسکن‌مهر در خردادماه جاری در این استان خبر داد.

افتتاح 630 واحد مسکن‌مهر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود عیدی ظهر امروز در نخستین نشست شورای تامین مسکن استان چهارمحال و بختیاری بعد از ادغام دو اداره‌کل راه و شهرسازی ضمن تقدیر و تشکر از علی ابراهیمی مدیرکل پیشین مسکن و شهرسازی این استان اظهار داشت: علی علیخانی شایستگی قائم‌مقامی وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی را دارد.

وی افزود: هدف‎گذاری این استان برای افتتاح مسکن مهر تا پایان خردادماه جاری در شهرک منظریه شهرکرد 1000 واحد و در شهرک الهیه بروجن 400 واحد بوده که از این تعداد در منظریه 380 واحد و در الهیه بروجن نیز 25 واحد تا پایان خردادماه جاری افتتاح و کلید آن‌ها به صاحبانشان داده می‌شود.

عیدی خاطر نشان کرد: شرایط فعلی مسکن مهر مطلوب نیست و مسئولان و همچنین دستگاه‌های خدمات رسان باید با جدیت بیشتری پیگیر مشکلات مسکن‌مهر باشند.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت‌های تعاونی و انبوه‌سازان باید واحدهایی را در اولویت کاری خودشان قرار دهند که تا سه ماه آینده بتوانیم با خدمات‌رسانی مطلوب شاهد بهره‌برداری آن‌ها باشیم.

وی بیان داشت: در شرایط زمانی فعلی ما باید تلاشمان را ‌روی مسکن‌مهر شهرک منظریه و الهیه بروجن تمرکز کنیم تا بتوانیم مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

*جوجه‌ها را آخر پاییز می‌شمارند

عیدی در ادامه این نشست با اشاره به صحبت‌های انبوه‌سازان و مدیران شرکت‌های تعاونی که معتقد بودند در صورت رفع شدن مشکلات شرکت‌های خدمات‌رسان در خردادماه می‌توانستیم بالغ بر 1000 واحد مسکن‌مهر افتتاح کنیم اظهار داشت: دوستان باید بدانند که جوجه را آخر پاییز می‌شمارند.

وی ادامه داد: من در اسرع وقت از شهرک منظریه بازدید می‌کنم تا مشخص شود که مشکل عدم آماده شدن واحدهای هدف‎گذاری شده شرکت‌های خدمات‌رسان هستند یا اینکه روند کاری شرکت‌های تعاونی و انبوه‌سازان کند بوده است.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان اشت: شرکت‌های تعاونی و انبوه‌سازان باید یک تکان جدی دیگری به خودشان بدهند تا بتوانیم هر چه سریع‎تر خانه‌های مردم را تکمیل و در اختیارشان قرار دهیم.

*تشکیل کمیته بهره‎برداری در چهارمحال و بختیاری

عیدی در ادامه از تشکیل کمیته بهره‎برداری مسکن در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: اعضا و شرح وظایف این کمیته مشخص شده است.

وی بیان داشت این کمیته حداقل هر دو روز یک بار تشکیل و مشکلات مسکن مهر استان را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کند.

عیدی تاکید کرد: نظر کمیته بهره‎بردار نظر مدیریت استان است و بدون هیچ قید و شرطی تصمیمات این کمیته اجرا می‌شود.

وی در ادامه به ضرورت خرید انشعاب‌ها توسط شرکت‌های تعاونی و انبوه‌سازان تاکید و خاطرنشان کرد: قیمت‌های مصوب شورای تامین مسکن حداکثر تا پایان هفته آینده اعتبار دارد و بعد از آن انشعاب‌ها با قیمت‌های مصوب وزارتخانه محاسبه می‌شوند.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول