اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

مسکن مهر کنگان تا پایان شهریور تحویل متقاضیان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: مسکن مهر کنگان تا پایان شهریور تحویل متقاضیان می‌شود.

مسکن مهر کنگان تا پایان شهریور تحویل متقاضیان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس صبح امروز در بازدید از طرح مسکن مهر در بندر کنگان اظهار داشت: مردم از مهم‌ترین ارکان هر جامعه انسانی هستند و مهم‌ترین و والاترین وظیفه‌ای که مسئولان در هر پست و مقامی بر عهده دارند خدمت‌رسانی به مردم است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: در راستای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم باید نیازهای اساسی‌ ایشان را شناسایی کنیم و بر اساس نیازهای مردم در راستای رفع این نیازها کوشا باشیم.

یزدان‌شناس بیان داشت: رفع مشکلات مربوط به حوزه مسکن یکی از دغدغه‌ها و نیازهای اکثریت اقشار جامعه خصوصاً جوانان ایران اسلامی و آینده‌سازان این مملکت است.

وی در همین راستا اضافه کرد: دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم توجه خاصی به این مسئله مهم و استراتژیک داشته‌اند و از طریق پروژه مسکن مهر نیاز مسکن امت مسلمان ایران اسلامی را تا حدود زیادی مرتفع کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: در شهرستان کنگان اقدامات بسیار خوبی در زمینه مسکن مهر صورت پذیرفته و برای بهبود عملکرد در این زمینه باید کمیته‌های تخصصی و ویژه در این شهرستان تشکیل شود که آن را به جد مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

فرماندار کنگان با اشاره به اهمیت اجرای طرح مسکن مهر یادآور شد: این طرح مستمندان و مستضعفان و اقشار فقیر و نیازمند جامعه را صاحب خانه خواهد کرد و در برپایی عدالت اجتماعی و رفع فاصله‌های طبقاتی اثرات بسیار خوبی خواهد داشت.

یزدان‌شناس ابراز داشت: از 300 واحد مسکن مهر شهرستان کنگان 72 واحد مسکونی در فروردین ماه سال جاری تحویل متقاضیان این واحدها شده است.

وی متذکر شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط مسئولان شهرستان کنگان مابقی واحدهای مسکن مهر این شهرستان تا شهریور ماه 91 تحویل متقاضیان داده می‌شود.

فرماندار کنگان در پایان اذعان داشت: تعداد 20 واحد باقی مانده از مسکن مهر به افراد تحت پوشش کمیته امداد 20 واحد تحت پوشش بهزیستی و چهار واحد آن به افراد واجد شرایط بنیاد شهید و امور ایثارگران تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول