اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتی:

قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر خورموج مشخص شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون دشتی گفت: بر اساس توافقی که بین اداره تعاون، راه و شهرسازی، فرمانداری، تعاونی مسکن مهر، نمایندگان اعضا و یک کارشناس مسکن به نمایندگی از اعضا صورت گرفته، قیمت نهایی واحدهای مسکونی مهر مشخص شد.

قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر خورموج مشخص شد

حسین خالقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی از آماده واگذاری بودن 86 واحد از پروژه مسکن مهر در شهر خورموج خبر داد و گفت: پروژه 430 واحدی مسکن مهر در شهر خورموج در سه فاز احداث شده که فاز دوم آن دارای 86 واحد بوده و به طور کامل به اتمام رسیده و آماده واگذاری به متقاضیان است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتی افزود: نحوه واگذاری بر اساس امتیازبندی صورت می‌گیرد که مبنای آن مبلغ واریزی به علاوه تعداد روز و یک میلیون تومان که بر اساس اولویت‌بندی واحدها آماده و به متقاضیان واگذار می‌شود.

خالقی گفت: بر اساس جلسه توافقی که بین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، فرمانداری، تعاونی مسکن مهر، نمایندگان اعضا و یک نفر کارشناس مسکن به نمایندگی از اعضا صورت گرفت، قیمت نهایی واحدهای مسکونی مهر مشخص شد.

وی ادامه داد: واحدها به ازای هر مترمربع 323 هزار تومان قیمت‌گذاری شد که با توجه به 22 میلیون تومان تسهیلات دولت سهم آورده اعضای واحدهای 75 متری 2 میلیون و 250 هزار تومان، 85 متری 5 میلیون و 545 هزار تومان، 95 متری 8 میلیون و 685 هزار تومان و 110 متری 13 میلیون و 530 هزار تومان مشخص شده است.

خالقی تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل در تکمیل پروژه مسکن مهر در شهر خورموج سهم آورده‌های متقاضیان به ‌ویژه در واحدهای 110 متری است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول