اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان:

پیام ورزش گسترش ارزش و دانش است

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان گفت: پیام ورزش گسترش ارزش و دانش در بین مردم و دانشجویان است.

پیام ورزش گسترش ارزش و دانش است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدسعید صفوی در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی شطرنج دختران دانشگاه‌های پیام نور کشور که به میزبانی زنجان برگزار شد، با اشاره به عملکرد شبانه‌روزی عوامل اجرایی این مسابقات اظهار داشت: مسئولان دانشگاه تلاش کردند تا میزبان شایسته‌ای برای ورزشکاران باشند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه فرهنگی انتخاب شده است، اضافه کرد: اقدامات فرهنگی پیام نور استان زنجان در کسب این رتبه نقش ویژه‌ای داشت.

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان تصریح کرد: دانشگاه پیام نور استان زنجان در سال جاری میزبانی یک سوم مسابقات ورزشی تک رشته‌ای پیام نور کشور را به عهده دارد.

وی همچنین از میزبانی مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان پیام نور کشور خبر داد و افزود: این مسابقات نیز آذرماه سال جاری در استان زنجان برگزار می‌شود.

صفوی تعداد دانشجویان این دانشگاه را 25 هزار دانشجو عنوان کرد و گفت: 95 درصد از این تعداد دانشجو بومی استان زنجان هستند.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور رئیس شورای شهر زنجان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان ورزش و جوانان استان، معاون اجرایی شهردار زنجان، مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری،  معاون تربیت بدنی سازمان مرکزی پیام نور و همچنین ورزشکاران و مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های پیام نور و تیم‌های حاضر در این مسابقات برگزار شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول