اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

پیشرفت مجتمع ورزشی کارگری کنگان مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: پیشرفت مجتمع ورزشی کارگری کنگان مطلوب نیست.

پیشرفت مجتمع ورزشی کارگری کنگان مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: در دو سال اخیر اقدامات بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت شهرستان کنگان صورت پذیرفته است که رضایت خاطر اهالی این شهرستان را به دنبال داشته است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: اجرای کمربندی کنگان از اقداماتی است که برای رفاه و آسایش اهالی این شهرستان صورت پذیرفته است و تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این راستا صورت پذیرفته است.

یزدان‌شناس بیان داشت: این پروژه از محل اعتبارات تعهدات سفر دوم ریاست محترم جمهور به کنگان است و این طرح در 3 فاز و هر فاز در بخش‌های 10 کیلومتری در حال احداث است.

وی در ارتباط با میزان پیشرفت این طرح اضافه کرد: فاز اول این طرح پایان یافته است و با رفع مشکلات فازهای دوم و سوم شاهد اتمام این طرح خواهیم بود.

این مسئول ابراز داشت: فاز دوم و سوم این طرح به زمین‌های مردم برخورد کرده که در حال رایزنی با صاحبان املاک هستیم و با رضایت مالکان زمین‌ها این مشکل رفع می‌شود.

فرماندار کنگان با اشاره به تامین اعتبار فازهای دوم و سوم این طرح عنوان کرد: بودجه این طرح موجود است و در حال حاضر فاز دوم و سوم این طرح عملیاتی شده است.

یزدان‌شناس ادامه داد: پروژه کمربندی کنارگذر شهرستان کنگان یکی از فعال‌ترین پروژه‌های در دست احداث در شهرستان کنگان است و ما امیدواریم که تا هفته دولت سال 91 به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: شهرستان کنگان قطب انرژی کشور است و توانمندی‌های متعدد علمی، تجاری، گردشگری و اقتصادی زیادی دارد و به عنوان مهم‌ترین شهرستان کشور محسوب می‌شود.

این مسئول پیشرفت مجتمع ورزشی کارگری کنگان را نامطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: باید کمیسیونی تشکیل شود تا این موضوع به صورت ویژه تا پایان تیر ماه تعیین تکلیف گردد.

فرماندار کنگان عنوان کرد: به علت وجود مشکلاتی در تجهیز مجموعه ورزشی بندر کنگان، نشستی در همین هفته با شهرداری این شهر برگزار خواهد شد که در صورت عدم تامین زمین برای اجرای پروژه‌ها برخی از آنها در شهر بنک اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول