اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استقبال از همایش ملی توسعه پایدار نواحی مرزی انجام می‌شود

جشنواره فرهنگی ورزشی بخش داشلی‌برون

خبرگزاری فارس: فرماندار گنبدکاووس از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی داشلی‎برون در استقبال از همایش ملی توسعه پایدار نواحی مرزی خبر داد.

جشنواره فرهنگی ورزشی بخش داشلی‌برون

حیدرعلی احمدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: به مناسبت برگزاری همایش ملی توسعه پایدار نواحی مرزی پیشاپیش این همایش جشنواره فرهنگی ورزشی در اینچه‎برون و دهستان کرند برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به عنایت ویژه دولت خدمتگزار به مناطق کمتر توسعه یافته و اهمیت توسعه زندگی مرزنشینان، همایشی با عنوان توسعه پایدار نواحی مرزی دهه سوم اردیبهشت در مرکز استان گلستان برگزار خواهد شد که رویکرد آن اهمیت به مرزنشینان است.

فرماندار گنبدکاووس یادآور شد: این همایش ملی با هدف اطلاع‌رسانی از خدمات و توجه ویژه مسئولان نظام به توسعه نواحی مرزی و همچنین آگاهی‌بخشی به مردم شریف مرزنشین نسبت به برنامه‌های آینده نظام در توسعه این نواحی برگزار می‌شود که طی آن مردم منطقه هم از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش با برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی قدردانی می‌کنند.

احمدی خاطر نشان کرد: این جشنواره برای نخستین بار است که  به این سبک و سیاق برگزار می‌شود.

وی گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه‌ای نیز با محوریت بخشداری و هنگ مرزی و دهیاران اجرا خواهد شد که برگزاری این جشنواره مصادف با آغاز فصل برداشت گندم و جو نیز هست و شادی ساکنان نواحی مرزی را که در اثر نزولات جوی مشغول شادی و شعف و سپاسگزاری از الطاف و نعمت‎های خداوندی هستند دوچندان خواهد کرد.

محورهای همایش توسعه پایدار شامل مفاهیم، مبانی و رویکردهای نظری، رویکرد طبیعی، کالبدی و آمایشی توسعه پایدار نواحی مرزی، رویکرد فرهنگی و اجتماعی و توسعه پایدار نواحی مرزی، رویکرد اقتصادی و توسعه پایدار نواحی مرزی است.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول