اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

گسترش ورزش زمینه‌ساز جامعه‌ای سالم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: گسترش ورزش زمینه‌ساز جامعه‌ای سالم و پویا است.

گسترش ورزش زمینه‌ساز جامعه‌ای سالم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان ورزش این شهرستان اظهار داشت: ورزش در راستای سلامتی انسان یک امر مهم است و نقش بسزایی دارد و ما نیز باید برای آن یک برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم چرا که ورزش راز سلامتی در دنیای امروز ما است.

وی افزود: ورزش یکی از موارد مهمی است که برای سلامتی جامعه و سلامتی روح در هر فردی ضروری است.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی دولت‌‌مردان در توسعه ورزش قهرمانی در کشور ابراز داشت: دولت‌های نهم و دهم گام‌های بسیار بلندی در این راستا برداشته‌ و مسئولان نظام از هیچ تلاشی در راستای توسعه امر ورزش در کشور دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: گسترش ورزش زمینه‌ساز جامعه‌ای سالم است و همگان باید با روی‌آوردن به سمت ورزش، خود را در برابر بیماری‌ها و مشکلات جسمانی بیمه کنند.

یوسفی با بیان اینکه هم‌اندیشی یکی از پسندیده‌ترین اقدام‌ها در تمام مباحث است، گفت: در این میان مسئولان هیئت‌های ورزشی باید ضمن هم‌اندیشی و همفکری با یکدیگر، با اتحاد و همدلی لازم در مسیر توسعه هر چه بیشتر شهرستان گام بردارند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید علاوه بر تربیت بدنی برای تربیت روح افراد نیز اقدام کنند، تصریح کرد: مسئولان باید با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود و با شیوه کارآمد و مطلوب ضمن برنامه‌ریزی مناسب، جوانان را راهنمایی کنند.

فرماندار ابهر با بیان اینکه ورزش یکی از عوامل مهم شناسایی و ارتقاء کشور محسوب می‌شود، گفت: در این راستا دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی زحمت‌ها و برنامه‌ریزی‌های مختلفی را متحمل شده است تا سطح ورزش ما را با همت والای ورزشکاران به حد اعلاء برساند.

وی اضافه کرد: گسترش ورزش زمینه‌ساز جامعه‌ای سالم است و همگان باید با روی آوردن به سمت ورزش، خود را در برابر بیماری‌ها و مشکلات جسمانی بیمه کنند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول