اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیر و کمان کهگیلویه و بویراحمد:

هیئت تیر و کمان کهگیلویه و بویراحمد 110 ورزشکار زن و مرد دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیر و کمان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیئت تیر و کمان کهگیلویه و بویراحمد 110 ورزشکار زن و مرد دارد که نسبت به سال تاسیس خود رشد چشمگیری داشته است.

هیئت تیر و کمان کهگیلویه و بویراحمد 110 ورزشکار زن و مرد دارد

خسرو روایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: 110 ورزشکار در دو بخش بانوان و آقایان ‌در شهر یاسوج در رشته تازه تاسیس تیر و کمان در سال گذشته فعالیت کرده که این تعداد در مقایسه با سال 89 رشد چشمگیری داشته است.

 رئیس هیئت تیر و کمان این استان در ادامه در خصوص امکانات این رشته پر هزینه افزود: حدود 40 قبضه تیر و کمان آموزشی در این هیئت موجود است که این تعداد برای برگزاری کلاس‌های آموزشی مورد استفاده علاقمندان به این رشته ورزشی قرار می‌گیرد.

 وی، نبود کمان‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای برای حضور در مسابقات را مهم‌ترین مشکل این هیئت برشمرد و از حمایت‌های شفیعی مدیرکل ورزش و جوانان از این هیئت تقدیر کرد.

روایی خرید هر قبضه کمان ‌حرفه‌ای را حدود 3 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: به همین دلیل در استان ما محدودیت‌هایی برای خرید کمان وجود دارد که از مسئولان می‌خواهیم هیئت تیر و کمان را در این زمینه یاری دهند.

رئیس هیئت تیر و کمان استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات قهرمانی این رشته ورزشی در اردیبهشت ماه در تهران در دو بخش بانوان و آقایان خبر داد و اضافه کرد: شرایط حضور در این مسابقات داشتن کمان‌های حرفه‌ای است و امیدواریم با مساعدت‌های مدیرکل ورزش و جوانان بتوانیم این کمان‌ها را خریداری و در این مسابقات در اختیار ورزشکاران خود قرار دهیم.

روایی از حضور 350 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور در دو بخش بانوان و آقایان برای فراگیری این رشته ورزشی در سال گذشته خبر داد و افزود: درس عمومی تربیت بدنی 2 دانشگاه پیام نور شهر یاسوج تیر و کمان بوده و امسال این تعداد به 700 نفر رسیده است.

سرپرست هیئت تیر و کمان استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور هشت مربی مرد و زن در این استان خبر داد و بیان کرد: با برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در شهرهای یاسوج و گچساران در جهت رشد سطح دانش مربیان و داوران این رشته ورزشی اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول