اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

افتتاح ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود شیراز که جزو طرح‌های مهر ماندگار است، تا پایان سال مالی جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود شیراز

تورج موید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: ورزشگاه میانرود شیراز 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای ساخت آن 250 میلیارد ریال هزینه شده و برای بهره‌برداری کامل نیاز به 250 میلیارد ریال دیگر است.

موید خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته 486 طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر 551 میلیارد ریال تخصیصی و مصوب در قالب اعتبارات ملی، استانی و نفت در استان فارس در دست اجرا و افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین اولویت اداره کل ورزش و جوانان، توجه به ورزش پایه‌ای است، گفت: با تفاهم‌‌هایی که با دستگاه‌های اجرایی در ابتدای سال جاری صورت گرفته، مقرر شد اعتبار قابل توجهی به اجرای طرح ورزشگاه میانرود اختصاص یابد.

موید اضافه کرد: مصوبه‌های دوره اول و دوم سفر هیئت دولت و مقام معظم رهبری به استان فارس در مورد طرح‌های ورزشی، با جدیت در حال پیگیری و اجرا است.

وی بیان داشت: هشت سالن یک‌هزار و 200 نفره، 10 سالن اختصاصی ویژه بانوان، 20 سالن تخصصی 450 متری، سه زمین چمن مصنوعی، 50 ورزشگاه روستایی، تکمیل مجموعه ورزشی محبی گراش، تجهیز و محوطه‌سازی 16 مجموعه ورزشی از جمله طرح‌های ورزشی هیئت دولت به استان فارس بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: احداث 13 سالن کوچک 360 متری و سالن 6 هزار نفری نیز از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس بوده که با اجرای این طرح‌ها شاهد تحول چشم‌گیر در ارتقای زیرساخت‌های ورزشی در این استان هستیم.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول