اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

آذربایجان‌شرقی به کانون قهرمان‌پروری در عرصه ورزش تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: همانطور که آذربایجان‌شرقی کانون کار، تلاش و غیرت در کشور به شمار می‌رود در آینده‌ای نزدیک به کانون قهرمان‌پروری در عرصه ورزش تبدیل خواهد شد.

آذربایجان‌شرقی به کانون قهرمان‌پروری در عرصه ورزش تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمد شروین اسبقیان پیش از ظهر امروز در همایش پیاده‌روی خانوادگی و همگانی به مناسبت هفته کار و کارگر یادواره شهید زوار و 14 هزار شهید کارگری کشور در ائل‌گلی تبریز اظهار کرد: همایش‌های پیاده‌روی همگانی، نماد نشاط، شادابی و سر زندگی جامعه است.

وی، با تبریک هفته کار و کارگر و همچنین پیروزی غرورآفرین تیم تراکتورسازی بر تیم پرسپولیس تهران و حضور این تیم پرطرفدار در لیگ باشگاه‌های آسیا افزود: مشارکت‌های اجتماعی مردم استان و همدلی و همراهی آنها با برنامه‌های عمومی و ورزشی، مثال زدنی است و از گذشته مردم این استان برای سلامتی و ورزش اهمیت خاصی قائل بودند.

اسبقیان اضافه کرد: در سالی که پشت سر گذاشتیم شاهد درخشش ورزشکاران این استان در میادین مختلف بین‌المللی بودیم که نمونه بارز آن، کسب سهمیه المپیک توسط یوسف کرمی در تکواندو، سجاد هاشمی در دوومیدانی و میلاد وزیری در تیراندازی با کمان بود.

اسبقیان با اشاره به زیرساخت‌های مناسب استان در زمینه ورزش، افزود: با فراهم شدن زیرساخت و همچنین وجود ظرفیت‌های ورزشی خوب، قهرمانی‌های مکرر از ورزشکاران این استان را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: هم‌اکنون سرانه ورزشی برخی از شهرستان‌های استان به بیش از یک متر رسیده اما باید تلاش کنیم تا این میانگین را به بیش از یک متر در پایان برنامه پنجم توسعه برسانیم.

اسبقیان افزود: همانطور که آذربایجان‌شرقی کانون کار، تلاش و غیرت در کشور به شمار می‌رود در آینده‌ای نزدیک به کانون قهرمان‌پروری در عرصه ورزش تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/‌ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول