اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی بخش رامند:

مشارکت مردم شرط اساسی برای تحقق جامعه توسعه‌یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش رامند گفت: حضور اقشار مختلف مردم برای سازندگی و پیشرفت کشور، شرط اساسی برای تحقق جامعه‌ای توسعه‌یافته است.

مشارکت مردم شرط اساسی برای تحقق جامعه توسعه‌یافته است

مرتضی درزی‌رامندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: خدمت‌رسانی و دستگیری از محرومان از اوائل انقلاب اسلامی تا‌کنون در اولیت اقدامات مسئولان و کارگزاران نظام قرار داشته است.

وی اضافه کرد: تمام تلاش‌ها و همت مسئولان و مردم باید در راستای به بهره‌بردای رساندن طرح‌های عمرانی و آبادانی کشور قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی بخش رامند با اشاره به اینکه در طول سال‌های اخیر اقدامات تأثیر‌گذاری در عرصه‌های شهر‌سازی و احیا فرهنگ تلاش در کشور صورت گرفته است، تصریح کرد: پروژه‌هایی که تا‌کنون در کشور به بهره‌برداری نهایی رسیده است، فقط با همت و عزم جدی جوانان و مهندسان ایرانی بوده است.

درزی‌رامندی با بیان اینکه حجم بودجه‌های عمرانی و سازندگی کشور در سال‌های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است، بیان کرد: حضور اقشار مختلف مردم برای سازندگی و پیشرفت کشور، شرط اساسی برای تحقق جامعه‌ای توسعه‌یافته است.

وی ادامه داد: تعامل ادارات و نهاد‌های خدمات‌رسان در شهرها همواره به بهبود و تسریع روند توسعه و رشد روزافزون اقتصادی کمک می‌کند.

رئیس شورای اسلامی بخش رامند عنوان کرد: حضور مداوم و دارا بودن پشتکار قوی برای انجام طرح‌های بزرگ و ماندگار در کشور بسیار ضروری و دارای اولویت کاری است.

درزی‌رامندی با اشاره به اینکه سالانه بسیاری از هزینه‌های کشور صرف اموری حاشیه‌ای و غیر ضروری می‌شود، یادآور شد: وظیفه نهاد‌های نظارتی این است که با قدرت و نظارت دقیق‌تر زمینه تقسیم عادلانه بودجه و اعتبارات را برای تمام نقاط کشور مهیا کنند.

وی حضور مداوم در عرصه خدمت‌رسانی را بسیار مهم دانست و افزود: باید با تلاش زمینه جهش و اقتدار عظیم ایران را در عرصه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی آماده  کنیم.

رئیس شورای اسلامی بخش رامند با بیان سختی‌ها و دشواری های مردم در نقاط محروم و دور‌افتاده تصریح کرد: همانطور که در احادیث و روایات اسلامی پیامبر اسلام و ائمه اطهار تأکید ویژه‌ای به امر کمک‌رسانی و دستگیری از مستضعفان شده است، بنابراین تلاش و دغدغه مسئولان باید در حل مشکلات مردم صورت گیرد.

درزی‌رامندی اذعان کرد: دین مبین اسلام به کار و تولید مسلمانان اهمیت ویژه‌ای داده که نشان‌دهنده اوج توجه و تأکید این دین الهی به مسئله محرومیت‌زدایی و ساخت جامعه آرمانی است.

وی در خاتمه تصریح کرد: دشمنان دین و قرآن کریم به دنبال این مسئله هستند که با تبلیغات منفی موجب دلزدگی و عدم رضایت مردم نسبت به نظام اسلامی شوند اما ملت با بصیرت ایران اسلامی با اقتدار و عزت در برابر تمام گستاخی‌های آنان ایستادگی کرده و آنها را به شکست و نابودی حقیقی می‌کشاند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول