اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شال:

مشارکت حداکثری مردم نشان‌دهنده اوج اعتماد آنها به نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بخش شال گفت: مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های ملی و دفاع از کشور همواره نشان‌دهنده اوج اعتماد آنها به نظام اسلامی است.

مشارکت حداکثری مردم نشان‌دهنده اوج اعتماد آنها به نظام است

حجت‌الاسلام سید ‌هاشم موسوی‌شالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: توجه به تولیدات داخلی و همچنین زیر پوشش قرار دادن کارگران داخلی زمینه‌ساز تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امسال در بخش‌های مختلف نیازمند اهتمام مسئولان و دست‌اندر‌کاران برای جهش بزرگ علمی و اقتصادی هستیم.

امام جمعه شال تصریح کرد: مشارکت بالای مردم در عرصه‌های ملی و دفاع از کشور همواره نشان‌دهنده اوج اعتماد آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

موسوی شالی در ادامه با اشاره به شکست طراحی‌های غرب در برابر ایران و لزوم ایستادگی  همیشگی در برابر زیاده‌خواهی‌های آن تشریح کرد: دولت‌های غربی و در رأس آنها آمریکا از بدو تأسیس جمهوری اسلامی به بهانه‌های مختلف و واهی با استفاده از رسانه‌های تبلیغاتی خود، درصدد ایجاد هجمه و باج‌خواهی همیشگی از مسئولان و ملت ایران اسلامی بوده‌اند اما ایستادگی ملت در برابر خواسته‌های آنها سبب اقتدار کشور شده است.

وی عنوان کرد: بصیرت انقلاب مردم و آمادگی همیشگی آنان همواره موجب یأس و نا‌امیدی دشمنان در مواضع و تهاجمات خود شده است.

امام جمعه شال با اشاره به تأثیر پذیری کشور‌های عربی و خاور‌میانه از انقلاب اسلامی بیان کرد: قطعا انقلاب اسلامی در کشور ما و استقرار حکومت دینی زمینه الگو‌گیری و نشأت بیداری اسلامی در منطقه بوده است.

موسوی شالی خاطرنشان کرد: تمام دستاورد‌های 33 ساله نظام اسلامی مرهون رشادت‌ها و پایمردی‌های رزمندگان در هشت سال‌ دفاع مقدس بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان پس از اتمام جنگ تحمیلی نیز همواره با دسیسه‌های مختلف درصدد تخریب جمهوری اسلامی و مخدوش کردن کشور در عرصه‌های جهانی بوده‌اند، تصریح کرد: حضور به موقع مردم در صحنه، شجاعت و هوشمندی تمام عیار و همچنین مثال‌زدنی مقام معظم رهبری و وحدت مردم در اصول و معیارهای انقلاب اسلامی سبب ایجاد هراس و ترس در دشمنان شده است.

امام جمعه شال اضافه کرد: امروز نیرو‌های جوان و با نشاط کشور با توکل بر خداوند متعال زمینه‌ساز تحول بزرگ و فراگیر در کشور شده‌اند.

موسوی شالی با اشاره به لزوم تقویت بنیان‌های فرهنگی در جامعه در راستای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان تأکید کرد: همه مسئولان وظیفه دارند با اتحاد، همدلی و تفاهم مشترک زمینه را برای پیشرفت و اقتدار کشور در عرصه‌های فرهنگی آماده کنند.

وی در خاتمه بیان کرد: ان‌شاء‌الله با سعی و تلاش جدی‌تر در عرصه‌های سازندگی، در سال‌های آینده شاهد یک جهش بزرگ و فراگیر علمی در کشور باشیم.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول