اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران:

اجرای طرح هادی نیازمند مشارکت مردمی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت: مشارکت مردمی در اجرای طرح‌های هادی روستایی بسیار مهم است.

اجرای طرح هادی نیازمند مشارکت مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سید مجید هاشمی بعدازظهر امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های هادی و پارک روستایی پایین دسته کیاکلا و مسکن مهر 64 واحدی چشمه سر قائمشهر در بیان سیاست‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: نخستین سیاست این نهاد رعایت ضوابط و مقرراتی است که در نتیجه کارهای کارشناسانه متعدد به تصویب می‌رسد.

وی افزود: بحث بازگشایی مسیر و تعریض معابر با لحاظ کردن ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی امکان‌پذیر می‌شود و نمی‌توان تنها بر اساس محاسبات مهندسی به این امور اقدام کرد چرا که قطعا برای روستاییان معضل‌آفرین می‌شود.

هاشمی اولویت دوم بنیاد مسکن را در شناسایی و استفاده از استعدادهای روستایی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: روستاهای مازندران مملو از ظرفیت‌هاست.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران سیاست سوم این نهاد را جلب و حمایت از مشارکت‌های مردمی ذکر کرد و ادامه داد: مشارکت مردم در بازگشایی مسیر، اختصاص زمین و جداره‌سازی زمین در روستای پایین دسته کیاکلای قائمشهر در راستای سیاست فوق عملی شد.

وی افزود: پارک روستایی و طرح هادی با اجرای مبلمان شهری  در روستای پایین دسته کیاکلا 500 میلیون تومان هزینه دربر داشته است.

معاون عمرانی استاندار مازندران نیز با اشاره به 3 هزار و 200 روستای مازندران بیان داشت: تمامی روستاهای مازندران مورد توجه مردم کشور قرار دارند که بر همین اساس باید در تک تک روستاهای مازندران چنین فضاهایی احداث شود.

سید عیسی هاشمی حضور و استقبال مردم را ناشی از تایید آنان نسبت به کارهای عمرانی و رفاهی دانست و افزود: نگاه ویژه انقلاب اسلامی ایران توجه به روستاهای دوردست و فاقد امکانات است.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول