اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

ساختن شهری آباد بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: ساختن شهری آباد بدون مشارکت مردم و تلاش برای ایجاد بستری مناسب در راستای ایفای نقش آنها امکان‌پذیر نیست.

ساختن شهری آباد بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر پیش از ظهر امروز در آغاز به کار مراسم روز نظافت عمومی در شهر شوشتر اظهار داشت: مشارکت مردم در عمران و آبادی شهرها غیر قابل انکار است و باید در این باره تلاش کرد تا نقش مردم در این بستر افزایش یابد و شرایط برای حضور مردم فراهم شود.

وی افزود: شرایط کنونی برای حضور مردم در عرصه اجتماعی شهر شوشتر فراهم شده است و همه اهرم‌های لازم برای حضور مردم در عرصه مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر نیازمند حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است، تأکید کرد: سرمایه‌گذاری در عمران شهری نیاز هر شهر است و شوشتر در همه بخش‌ها هنوز فرصت‌های بکر دست نخورده‌ای دارد که باید از این فرصت‌ها استفاده شود.

دُر افزود: شهرداری شوشتر نیازمند چابک‌سازی و تلاش در عرصه فعالیت‌های بزرگ است و به این دلیل در حال تغییرات ساختاری در سطح شهرداری هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای روز نظافت عمومی در شوشتر تأکید کرد: اطلاع رسانی‌های بسیار زیادی در سطح شهر شوشتر انجام شده است و همه مردم برای اجرای برنامه‌های روز نظافت عمومی در سطح شهر توجیه شده‌اند.

وی افزود: امروز همه پروژه‌های شهرداری تعطیل است و همه در شهرداری به امر نظافت شهر می‌پردازند و برداشتن نخاله‌های ساختمانی و تنظیف معابر شهر از اولویت بسیار زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول