اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

اولویت برنامه 91 استانداری مشارکت دادن مردم در اداره ایلام است

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: اولویت برنامه 91 استانداری مشارکت دادن مردم در اداره استان ایلام است.

اولویت برنامه 91 استانداری مشارکت دادن مردم در اداره ایلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در ویژه برنامه روز شوراها اظهار داشت: البته این مطلب را در بدو ورود به استان ایلام نیز مطرح و در راستای تحقق آن نیز تاکنون تلاش‌های فراوانی شده است.

وی ادامه داد: اما در سال 1391 به این مطلب توجه و عنایت ویژه‌ای خواهد شد و باید مردم در این راه تلاش بیشتری نسبت با سنوات قبل داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: هدف اصلی از طرح این موضوع نیز فعال کردن مردم در اداره امورات استان ایلام است و تاکنون موفقیت‌هایی نیز حاصل شده است.

اعلایی تصریح کرد: مطالبات باید دو طرفه باشد این جور نیست که تنها مردم از دولت مطالبه داشته باشند بلکه از این سو نیز مطالباتی مطرح خواهد شد.

استاندار ایلام گفت: به عنوان مثال از رسانه‌های استان می‌خواهیم که در راستای ایجاد اشتغال چه نقشی دارید و آیا نقش خود را ایفا کرد‌ه‌اید.

وی ادامه داد: رسانه‌ها در راستای ترویج فرهنگ کار چند مقاله و خبر و گزارش تهیه کرده‌اید، چند مورد کار فرهنگی در این راستا انجام داده‌اید، نمی‌شود که همه مطالبات ایجاد اشتغال تنها بر عهده استاندار باشد.

این مسئول اضافه کرد: البته همه بخش‌های جامعه نیز در این راستا مسئول هستند به عنوان مثال یک استاد دانشگاه چه قدر در راستای ایجاد اشتغال تلاش کرده‌ است.

اعلایی تصریح کرد: آیا فقط عیب‌های جمهوری اسلامی را به رخ دانشجو و جوانان می‌کشد و یا چهار کلام در خصوص فرهنگ ایجاد کار سخن گفته شده است.

استاندار ایلام اذعان داشت: همه باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند نه اینکه فقط از ما بخواهند که مدام کارخانه ایجاد کنیم و فکر کنند این کار به راحتی انجام می‌شود که ما فوراً یک کارخانه را در ایلام احداث کنیم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول