اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر مطرح کرد

اجرایی شدن 100 پروژه عمرانی / مشارکت 73 درصدی مردم کوثر در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: مشارکت 73.5 درصدی مردم کوثر در انتخابات 12 اسفند امسال نشان روشنی از وفاداری و همگرایی اجتماعی در این شهرستان است.

اجرایی شدن 100 پروژه عمرانی / مشارکت 73 درصدی مردم کوثر در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی ‌در جلسه شورای اداری کوثر اظهار داشت: این مشارکت چشم بیگانگان را از حدقه درآورده و سبب شده دوستان نظام خشنود و دشمنان در یأس کامل به سر ببرند.

وی پیام روشن این حضور را به جوامع جهانی و بین‌المللی پیام ایستادگی تا آخرین قطره خون در مقابله با دشمنان و دفاع از ارزش‌های اسلامی توصیف کرد و افزود: سلامت انتخابات در این شهرستان با همراهی و همگرایی خوب و بی‌نظیر هیئت نظارت، بازرسی و نمایندگان فرمانداری و سایر عوامل انتخابات بسیار ارزشمند است.

رئیس‌ساداتی تصریح کرد: برای پاسخگویی به این اعتماد مردم همه دست به دست هم می‌دهیم تا در سال آینده خادمان شایسته‌ای برای مردم باشیم تا بتوانیم بهترین جلوه‌ای از مسئولیت بی‌منت را به سرانجام برسانیم.

فرماندار کوثر در ادامه سخنان خود از اجرایی شدن 100 پروژه عمرانی در سال‌جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها با 40 میلیارد تومان اجرایی شده و به همین میزان پروژه نیز در اولویت اجرای سال آینده قرار دارد.

وی تسریع در انجام عملیات عمرانی نیمه‌تمام و در دست اجرا را در سال آینده ضروری توصیف کرد و ادامه داد: چشم‌انداز توسعه این شهرستان در دو بخش گردشگری و کشاورزی تعریف شده و انتظار می‌رود با همکاری و تعامل تمام دستگاه‌ها به این اهداف خود برسیم.

در ادامه این جلسه امام جمعه کوثر نیز در سخنانی خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها را شایسته‌ترین پاسخگویی به حضور مردم در صحنه انتخابات و راهپیمایی امسال توصیف کرد و گفت: مردم با تمام توان از کیان نظام و بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی که همان ولایت‌مداری است، صیانت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند کوچک‌ترین خدشه‌ای در این اصول وارد شود.

حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی با اشاره به برگزاری مناسب انتخابات مجلس و حضور حداکثری مردم بیان کرد: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی خود در این انتخابات بصیرت و آگاهی خود را به دنیا نشان دادند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول