اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 اردیبهشت ماه

آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای در 190 رشته برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول اداره سنجش و ارزیابی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای 22اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای در 190 رشته برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا جهانگیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری ادواری در 190 رشته فنی و حرفه‌ای به طور همزمان در 22 اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: علاقمندان به شرکت در این آزمون تا 11 اردیبهشت ماه می‌توانند برای ثبت‌‌نام اقدام کنند.

جهانگیری با بیان اینکه آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای شیوه‌ای برای سنجش میزان مهارت و ارائه گواهینامه است، عنوان کرد: مدرک این آزمون مورد تأیید در سراسر کشور و حتی خارج از مرزهای ایران است.

وی افزود: یکی از معیارهای مهمی که کارفرمایان در انتخاب کارگران و تکنسین‌ها مدنظر قرار می‌دهند، مدرک فنی و حرفه‌ای است و به نوعی اطمینان خاطر از مهارت فرد ارائه می‌دهد.

جهانگیری با بیان اینکه هر ساله هشت دوره آزمون ادواری برگزار می‌شود، تصریح کرد: آزمون کتبی این دوره 22 اردیبهشت ماه جاری برگزار شده و در صورت کسب نمره حدنصاب برای آزمون عملی معرفی می‌شوند.

وی با تأکید بر حضور علاقمندان در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای ابراز داشت: طی سال گذشته 17 هزار و 600 نفر در آزمون‌های ادواری شرکت کردند که تنها 30 درصد آنها موفق به اخذ مدرک شدند.

جهانگیری با تأکید بر حضور جوانان در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای خاطر نشان کرد: دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای به صورت رایگان و در رشته‌های متنوعی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول