اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پژوهش اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان قم خبر داد

ارائه دو میلیون نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در سال 91

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پژوهش اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: از سوی مراکز آموزشی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان قم، دو میلیون نفر ساعت در سال جدید ارائه خواهد شد.

ارائه دو میلیون نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در سال 91

علی جانقربان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: رشته‌های آموزشی در سال گذشته در شش مرکز آموزشی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان ارائه شد و امسال در هفت مرکز به علاوه مرکز آموزشی که در زندان مرکزی قرار دارد، ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته دو مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در نیروگاه و پردیسان افتتاح شد که تعهد ارائه آموزش نسبت به سال قبل را افزایش می‌دهد.

معاون آموزش و پژوهش اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان قم تصریح کرد: اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان در سال گذشته ارائه یک میلیون و 490 نفر ساعت آموزشی را متعهد شده بود.

جانقربان عنوان داشت: اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان موفق به ارائه یک میلیون و 860 نفر ساعت آموزشی در استان شد که از نظر درصد تحقق آموزش‌ در کشور رتبه برتر را کسب کرده است.

به گفته وی، با احراز 30 درصد افزایش عملکرد، اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان قم بالاترین رتبه را در میان دیگر استان‌ها داشته است.

معاون آموزش و پژوهش اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان قم خاطرنشان کرد: امسال کارگاه‌های مراکز آموزشی از 44 کارگاه به 56 کارگاه افزایش یافته و دو میلیون نفر ساعت آموزش در سال جدید ارائه خواهد شد.

جانقربان در بخش دیگری از سخنان خود به آموزش مجازی که در سه سال گذشته از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ارائه شد، اشاره کرد و گفت: با توجه به مزیت‌های آموزش مجازی که نیاز به مکان مشخصی ندارد، دو دوره تئوری از اواخر سال 89 با عنوان رشته کارآفرینی و مدیریت خانواده برگزار شد.

وی ابراز داشت: محتواهای لازم ارائه شده و افراد بدون نیاز به استاد در آزمون‌ها شرکت کردند که استان قم نیز در این دوره‌ها شرکت کرده است.

معاون آموزش و پژوهش اداره‌ کل فنی و حرفه‌ای استان قم عنوان داشت: در رابطه با برگزاری دوره‌های عملی آموزشی به صورت مجازی، باید محتوای دوره‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد تا ارائه شود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول