اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

دشمن می‏کوشد ایران همیشه مصرف‏ کننده باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمنان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب می‏کوشند تا جمهوری اسلامی ایران همیشه مصرف‏ کننده باشد و نتواند توفیقی در عرصه اقتصادی به دست آورد.

دشمن می‏کوشد ایران همیشه مصرف‏ کننده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‏های آیین وحدت‏بخش نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و در هوایی بهاری در مسجد امام این شهر برگزار شد، بر لزوم اجرایی شدن پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" تأکید کرد.

وی تصریح کرد: امروز همه مسئولان و مردم باید تلاش کنند تا شعار سال 91 به خوبی اجرایی شود و انتظارات رهبری تحقق یابد.

امام جمعه موقت سمنان تأکید کرد: شرایط اقتصادی جهان در برهه کنونی حساس است و همه مسئولان اعم از دولت و مجلس در این وضع نابسامان جهانی باید تلاش کنند تا به شعار تقویت تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که به نیکی از سوی ولی‌امر مسلمین جهان مطرح شده است، جامه عمل بپوشانند.

عبدوس افزود: دشمنان همواره در سال‏های گذشته تلاش کرده‏اند تا ایران را به واردکننده و مصرف‏کننده کالاهای خود و آنچه از خارج تحمیل می‏شود، تبدیل کنند.

وی گفت: تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی می‏تواند جمهوری اسلامی ایران را به خودکفایی کامل در عرصه اقتصادی برساند و دست دلالان خارجی را از کشورمان کوتاه کند.

* کارگران در تحقق شعار نوروزی رهبری بکوشند

امام جمعه موقت سمنان هم‌چنین در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک یازدهم اردیبهشت‌ماه، روز کارگر گفت: کارگران همواره از اقشار زحمت‏کش و ولایی ایران اسلامی بوده‏اند و امسال نیز در تحقق شعار نوروزی رهبری می‏کوشند.

عبدوس بیان کرد: واحدهای تولیدی استان سمنان دارای جایگاه خوبی در کشور هستند و کارگران شاغل در این واحدها باید بکوشند تا توفیقات استان روز به روز بیش‌تر شده و در عین حال، پیام رهبری نیز محقق شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم نیز وظیفه دارند تا کالای ایرانی مصرف کنند، خواستار کیفیت‏بخشی به محصولات تولیدی در راه اجرایی ساختن این پیام شد.

* نقش معلمان در کشور بر کسی پوشیده نیست

امام جمعه موقت سمنان هم‌چنین در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم اظهار داشت: استاد مطهری نمونه کامل یک معلم اسلامی و ولایی بود.

عبدوس هم‌چنین رسالت معلمان را در برهه کنونی بسیار وسیع و خطیر توصیف کرد و افزود: آموزش و پرورش امروز نقش مهمی در تعلیم و تربیت افراد و رهنمون ساختن نسل آینده به سوی پیشرفت و سازندگی دارد.

وی با بیان اینکه نقش معلمان در پرورش انسان‏هایی متخصص، دینی و ارزشی در کشور بر کسی پوشیده نیست، خواستار توجه بیش‌تر به فرهنگیان استان سمنان شد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول