اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس:

بیکاری جوانان با ظرفیت مغان همخوانی ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌تعداد بیکاران منطقه مغان با توانمندی و ظرفیت این خطه هیچ همخوانی ندارد.

بیکاری جوانان با ظرفیت مغان همخوانی ندارد
وکیل سپه امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: منطقه مغان به عنوان حاصل‌خیز‌ترین و شایسته‌ترین ظرفیت در حوزه‌های مختلف به ویژه کشاورزی و اقتصادی مطرح است در حالی که تعداد بیکاران این منطقه که تقاضای شغل دارند هیچ همخوانی با توانمندی و ظرفیت بالا ندارند.
وی با یادآوری اینکه وزیر نیرو با عنوان وزیر معین دولت در شهرستان پارس‌آباد نارسایی‌ها و مشکلات بخش‌های مختلف را بررسی می‌کند، افزود: در جلسه‌ای که عصر امروز با عنوان شورای اداری در پارس‌آباد برگزار می‌شود بسیاری از نارسایی‌ها و مطالبات مردم از رئیس جمهور و سفر چهارم مطرح شده و رسیدگی می‌شود.
سپه اظهار داشت:‌ با جمع‌بندی مطالبات و خواسته‌های مردم در قالب مصوبات سعی خواهد شد آنها به صورت جامع و کامل جمع‌بندی شده و برای عرضه در جلسه شورای اداری استان تقدیم وزرا و رئیس جمهور شود.
وی یکی از مطالبات اصلی مردم این خطه را علاوه بر رفع معضل بیکاری فراهم کردن توسعه بخش‌های مهم کشاورزی و صنعتی اعلام کرد و گفت: در این زمینه پیشنهاد احداث یک کارخانه مادر را ارائه می‌کنیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار است در بیله‌سوار نیز وزیر اقتصاد و دارایی به عنوان وزیر معین دولت حاضر شده و مطالبات مردم این خطه را نیز جمع‌آوری کند.
وی اظهار داشت:‌ در این جلسات مصوبات اجرا نشده سه سفر قبلی در این شهرستان جمع‌بندی و به اطلاع مسئولان امر  می‌رسد.
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دو شهرستان بیله‌سوار و پارس‌آباد روز پنج‌شنبه میزبان رئیس جمهور خواهند بود و قرار است رئیس جمهور مکتبی ایران اسلامی در بین مردم حضور یافته و سخنرانی کند.
سپه یکی از خواسته‌های به حق مردم بیله‌سوار را نیز توسعه واقعی و حقیقی گمرک و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های بخش صنعت و احداث صنایع مادر عنوان کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول