اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه جم هشدار داد:

بیکاری جوانان جمی بیخ گوش پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم با بیان اینکه بیش از 27 درصد گاز کشور توسط این شهرستان جم تامین می‌شود، گفت: بنابراین جوانان این منطقه نباید بیکار باشند.

بیکاری جوانان جمی بیخ گوش پالایشگاه جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران ارشد پالایشگاه جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای توانمندی‌های بسیار زیادی در صنعت و اقتصاد است و وجود پالایشگاه جم در این شهرستان اهمیت زیادی دارد.
وی افزود: باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های لازم در شهرستان جم اهتمام ورزیم و از مدیران پالایشگاه انتظار داریم در این امر جدیت لازم را به خرج دهند.
امام جمعه جم با تقدیر از تعامل مثبت و ارزشمند پالایشگاه جم با شهرستان خاطرنشان کرد: کارهای عام‌المنفعه بسیار زیادی توسط پالایشگاه انجام شده و در روستاها و مناطق دوردست اقدامات زیربنایی خوبی صورت گرفته که البته کافی نیست و انتظار داریم این روند تداوم یابد.
گنجی تصریح کرد: صنعت نفت باید توجه بیشتری به محیط پیرامونی داشته باشد و در این شهرستان نباید افراد بیکار داشته باشیم و هیچ روستایی نیز نباید محروم باشد.
وی یادآور شد: بیش از 27 درصد گاز کشور توسط شهرستان جم تامین می‌شود که امیدوار هستیم مدیران پالایشگاه همانند گذشته در روند خدمت‌رسانی به مردم کوشا باشند.
مدیرعامل پالایشگاه جم نیز اظهار داشت: توجه به مناطق محروم از اولویت‌های این مجموعه است و در دو سال گذشته بیشترین خدمات‌رسانی را به روستاهای جم شاهد هستیم.
رحیم اسلامی عنوان داشت: نیروی انسانی در این پالایشگاه اهمیت ویژه‌ای دارد و توجه به نیروهای بومی و حمایت از این نیروها مدنظر قرار دارد.
وی اضافه کرد: همه مجموعه پالایشگاه جم برای تامین گاز زمستان سراسر کشور مصمم است و امیدوار هستیم همانند سال گذشته به موفقیت لازم برسیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول