اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

بیکاری حرف نخست جوانان فارس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم با اعلام نرخ بالای بیکاری در استان فارس گفت: این استان در دوران‌ گذشته مرکز پیشرفت کشور بوده است و نباید این مهم را مسئولان نادیده گیرند.

بیکاری حرف نخست جوانان فارس است
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان مجلس نقش بسیار مهمی در اداره کشور و پیشرفت اهداف نظام اسلامی دارند.
وی با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در مورد انتخابات افزود: کشور ما از سال‌های بسیار دور با تمام دشمنی‌های بیگانگان راه خود را در پیش گرفته است و دشمنان نیز سعی دارند مانند همیشه از حضور چشمگیر مردم در انتخابات جلوگیری کنند.
خطیب جمعه جهرم با اشاره به انتخاب فرد اصلح توسط مردم ابراز داشت: تعهد، سابقه درخشان، خدمت به مردم، رازداری و عدم خیانت به کشور از ویژگی‌های انتخاب فرد اصلح است.
دژکام با بیان اینکه ناظران اجرایی انتخابات باید دقت لازم را در برگزاری انتخابات سالم انجام دهند گفت: ناظران اجرایی باید دقت کنند که در رای مردم که به عنوان امانت در نزد آن‌ها قرار دارد مشکلی پیش نیاید و از جانب‌داری، موضع‌گیری و حمایت از فرد خاص خودداری کنند.  
امام جمعه جهرم با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی از رفتارهای بچه‌گانه خودداری کنند، خاطرنشان کرد: لازم است که طرفداران نامزدهای انتخابات از رفتارهای زشت و قبیحانه جلوگیری کرده و زمینه انتخابات بر مبنای اخلاق را فراهم آورند.
این مسئول با بیان پیگیری بیشتر مسئولان در اجرایی شدن برخی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان جهرم تصریح کرد: رئیس جمهور به طور رسمی قول رسیدگی به مسئله فرودگاه جهرم را به مردم داده است و همت مسئولان می‌طلبد که با تلاش و پشتکار خود این مهم را به نتیجه رسانند.
وی با بیان اینکه فرودگاه جهرم از فرودگاه‌های فعال پیش از انقلاب بوده است بیان کرد: این مهم باید با تلاش مسئولان به نتیجه برسد تا حقی از مردم این شهرستان ضایع نشود.
دژکام همچنین با بیان اینکه مسئولان برای انتقال آب از سد سلمان فارسی به جهرم پیگیری داشته باشند گفت: عملیات اجرایی انتقال آب به جهرم انجام شده و این امر نیز جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده است.
نماینده ولی فقیه در جهرم با بیان نرخ بالای بیکاری استان فارس نسبت به استان‌های دیگر تصریح کرد: استان فارس در دوران‌ گذشته مرکز پیشرفت کشور بوده است و نباید این مهم از دید مسئولان نادیده گرفته شود.
امام جمعه جهرم در پایان سخنان خود با اشاره به پیشرفت ایران در زمینه انرژی هسته‌ای اظهار داشت: شهید شهریاری از کسانی بوده است که زمینه پیشرفت هسته‌ای ایران را فراهم کرده و تا آخر برای به ثمر رسیدن هدف خود تلاش کرد و در این راه نیز به شهادت رسید و این کار بزرگ او مسئولیت ما را در خدمت رسانی به مردم سنگین‌تر می‌کند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول