اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو شورای اسلامی شهر ایلام:

غوغای بیکاری در ایلام/ نمی‌شود که همه جوانان ایلامی گاوداری کنند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ایلام با بیان اینکه بیکاری در این شهر غوغا می‌کند، گفت: نمی‌شود که همه جوانان ایلام گاوداری کنند، تجارت کنند و یا به شغل‌های اینچنینی بپردازند بلکه باید چاره‌ای اساسی برای اشتغال در ایلام اندیشیده شود.

غوغای بیکاری در ایلام/ نمی‌شود که همه جوانان ایلامی گاوداری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عباس فرهادیان ظهر امروز در نشست استاندار ایلام با اعضای شورای اسلامی شهر ایلام اظهار داشت: سال گذشته یکی از بازرسان وزارتخانه‌ها به استان ایلام سفر کرد و در دیداری که با هم داشتیم مشکل بیکاری را با وی مطرح کردم. 
وی ادامه داد: به صورت محرمانه به ایشان گفتم که به هر خیابان، کوچه و محله‌ای که می‌خواهید و در هر منزلی که شما انتخاب می‌کنید مراجعه می‌کنیم متوجه می‌شوید که در هر منزل ایلامی دو تا سه دانش‌آموخته بیکار وجود دارد.
این مسئول اضافه کرد: استاندار ایلام، اصحاب رسانه‌ها، مسئولان استان، دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی و هر کسی که صدای من را می‌شنود و یا مطلب من ‌را می‌خواند بداند که بیکاری جوانان در استان ایلام غوغا می‌کند.
فرهادیان تصریح کرد: نمی‌شود همه جوانان ایلام گاوداری کنند، تجارت کنند و یا به شغل‌های اینچنین بپردازند باید چاره‌ای اساسی برای آنان اندیشیده شود.
عضو شورای اسلامی شهر ایلام گفت: بیکاری روح جوانان ایلامی و خانواده‌های آنان را به شدت می‌آزارد و رنج فراوان می‌دهد.
وی ادامه داد: موضوع دیگری که باید در این جلسه طرح شود که با رفع آن بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود بحث اعتبارات است.
این مسئول اضافه کرد: به واسطه بودجه‌های کم اختصاص یافته به شورای شهر ایلام شرمنده اصحاب ورزش، فرهنگ و ... در ایلام شده‌ایم.
فرهادیان تصریح کرد: بدون اعتبار امکان هیچ کار و فعالیتی نیست از این رو نمی‌توان برنامه‌های تدوین شده شورای اسلامی شهر ایلام را اجرایی کرد.
عضو شورای اسلامی شهر ایلام گفت: امیدوارم مهندس اعلایی استاندار ایلام در رفع مشکلات شورای شهر ایلام تلاش ویژه‌ای داشته باشند.
وی ادامه داد: اختصاص اعتبار بخشی از مشکلات مردم و شورای اسلامی شهر ایلام که خدوم مردم هستند را برطرف می‌کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول