اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس:

نمایندگان مجلس به دنبال حل معضل بیکاری جوانان باشند

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس گفت: نمایندگان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دنبال حل معضل بیکاری باشند.

نمایندگان مجلس به دنبال حل معضل بیکاری جوانان باشند
ابراهیم شعرا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اولویت اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دور نهم باید رسیدگی به معضل بیکاری باشد.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس با بیان اینکه استان فارس جایگاه مناسبی از لحاظ اشتغال بین استان‌های کشور را ندارد، تصریح کرد: نمایندگان فارس در مجلس نهم باید فکر اساسی به حال بیکاری کنند و به وضعیت نامطلوب اشتغال در این استان سر و سامان بدهند.
وی بیکاری را منشأ تمام مشکلات اقتصادی و اجتماعی دانست و ابراز داشت: اگر به دنبال توسعه پایدار هستیم باید اشتغال‌زایی و رفع مشکل بیکاری را مورد توجه ویژه قرار دهیم.
شعرا گفت: پیگیری پروژه‌های عمرانی و مطالبات مردم نیز باید از دیگر اولویت‌های نمایندگان مجلس در دور نهم باشد.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس همدلی و هم‌گرایی نمایندگان را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: نمایندگان باید علاوه بر همدلی و هم‌گرایی دارای تحلیلی خوب و برنامه‌ای مناسب برای حل مشکلات باشند و به مشکلات تمام اقشار جامعه و گروه‌ها توجه کنند.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت «جبهه متحد» در این استان، گفت: در مرحله نخست پنج عضو حلقه اولیه مشخص و سپس اقدام به تعیین پنج عضو هیئت اجرایی کردیم که با تشکیل این گروه 10 نفره «جبهه متحد اصولگرایان فارس» با وحدت و انسجام فعالیت خود را انجام می‌دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود فضای فعلی استان را فضای کار همراه با آرامش توصیف کرد و اظهار داشت: مدیریت سابق این استان نتوانست در فارس اقدامات مناسبی انجام دهد و مسائل اخیر سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور نیز گواه این واقعیت است.
شعرا افزود: اقدامات مدیریت سابق این استان در سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور بیانگر ضعف‌ها و تأییدیه انتقادهایی بود که به احمدزاده و تیمش روا داشته می‌شد اگر چه مردم فهیم فارس بر خلاف آنچه که هدف آن مدیریت بود استقبال نشان دادند.
وی در پایان از مسئولان فعلی این استان خواست با توجه به منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت به دنبال حل مشکلات مردم باشند و پیگیری پروژه‌های عمرانی و اقتصادی را نیز در اولویت کار خود قرار دهند.
انتهای پیام/و۲۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول