اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان:

هدفمندی یارانه‌ها مصرف انرژی را کاهش داده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: هدفمندی یارانه‌ها موجب کاهش مصرف انرژی در زنجان شده است.

هدفمندی یارانه‌ها مصرف انرژی را کاهش داده است

ابوالفضل فلاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌های یکی از طرح‌هایی بوده است که به خوبی در کشور اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این قانون با همکاری دستگاه‌های اجرایی در این زمینه حاصل شده است، افزود: خوش‌بختانه هم در فرآیند ثبت‌نام از خانوارها و هم در زمینه پرداخت همکاری مناسبی بین دستگاه‌های اجرایی وجود داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 700 میلیارد تومان یارانه در استان زنجان پرداخت شده است، افزود: خانوارهایی که تمایل به انصراف از یارانه داشته باشند می‌توانند با مراجعه به سایت مربوط انصراف خود را اعلام کنند.

وی در ادامه با اشاره به نتایج مثبت هدفمندی یارانه‌ها در زمینه استفاده از حامل‌های انرژی در استان زنجان اضافه کرد: در زمینه مصرف آب خانگی شهری نیز در استان زنجان 11.8 درصد صورت گرفته است.

فلاح اذعان داشت: هم‌چنین در زمینه مصرف آب در مناطق روستایی نیز پس از هدفمندی یارانه‌ها 2 درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه با اشاره به کاهش برق مصرفی در بخش خانگی پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اضافه کرد: در زمینه مصرف برق عمومی نیز کاهش مصرف وجود داشته است، ولی در زمینه مصارف کشاورزی و صنعتی مصرف برق افزایش یافته است که این امر نشان از افزایش فعالیت‌های صنعتی در استان زنجان است.

لازم به ذکر است، به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان خانوارهایی که پیامک مربوط به انصراف از یارانه به آنها ارسال شده است تا پایان روز 11 اردیبشهت باید به سامانه مربوط مراجعه کرده و عدم انصراف یا انصراف خود را از دریافت را به این سامانه ارسال کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول