اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک

میرتاج‌الدینی: با دستور رئیس جمهور فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور گفت: ساز و کار اجرایی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در دولت در حال انجام است و مرحله عملیاتی اجرای آن در آینده نزدیک با دستور رئیس جمهور آغاز می‌شود.

میرتاج‌الدینی: با دستور رئیس جمهور فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در حاشیه مراسم یاس نبوی وی‍ژه عزاداری و بزرگداشت ایام فاطمیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت در حال برنامه‌ریزی خاص برای اجرایی کردن فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها است.

معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سؤالی  در ارتباط با تکرار ادعاهای دولت امارات در ارتباط با جزایر سه‌گانه ایرانی، گفت: تکرار ادعاها و سر و صداهای دولت امارات‌ متحده عربی و ادعای واهی امارات برای حاکمیت بر جزایر سه‌گانه ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک بی‌پایه و اساس است و این جزایر جزء لاینفک کشورمان است.

وی در ادامه به سفر اخیر احمدی‌نژاد به جزیره ابوموسی اشاره کرد و اذعان داشت: مردم این جزیره از احمدی‌ن‍ژاد استقبال گسترده‌ای داشتند.

معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور با تأکید بر اینکه هیچ عاملی نمی‌تواند موجب کوتاه آمدن ما از حق حاکمیت کشورمان بر این جزایر سه‌گانه شود، متذکر شد: تمام مستندات تاریخی از ایرانی بودن این جزایر سه‌گانه حکایت دارد و این جزایر متعلق به ایران بوده و هست.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول