اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

هدفمندی یارانه‌ها مصداق عدالت است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها مصداق رعایت عدالت و نزدیک شدن سرانه درآمد قشرهای مختلف است.

هدفمندی یارانه‌ها مصداق عدالت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه دادوش هاشمی در جلسه شورای اداری شهرستان دالاهو اظهار کرد: در دولت نهم و دهم کارهای غیر ممکن، ممکن شد چرا که این دولت به دنبال کار و تلاش در راستای تغییرات اساسی در اقتصاد این مملکت است.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح مسکن مهر، هدفمندی یارانه‌ها و در حال حاضر جهاد توسعه بخش را از جمله برنامه‌هایی برشمرد که در ایجاد تحول اقتصادی و تقویت آن مؤثر است.

استاندار کرمانشاه گفت: طرح هدفمندی یارانه‌ها طرحی در راستای تقویت اقتصاد ملی است که اجرای این طرح مصداق رعایت عدالت و نزدیک شدن سرانه درآمد اقشار مختلف جامعه است.

وی با تأکید بر رعایت صرفه جویی در مصرف انرژی خاطر نشان کرد: باید از منابع خوب استفاده شود چرا که ما در برابر آیندگان نیز مسئول هستیم.

وی توسعه بخش کشاورزی را از برنامه‌های اساسی در تحول اقتصادی کشور خواند و  تصریح کرد: ایجاد اشتغال قبل از توسعه بخش کشاورزی است و همه بخش‌ها باید در راستای محقق شدن طرح‌های کشاورزی همکاری و تلاش کنند.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نام‌گذاری مدبرانه سال توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: اگر سربلندی و عزت ایران را می‌خواهیم باید همه از محصولات و تولیدات داخلی استفاده کنیم و همت کنیم تا تولید محصولات داخلی رونق پیدا کرده و تولید ملی و سرمایه ایرانی شکل بگیرد.

استاندار در پایان اظهار کرد: مملکت ما اسلامی است و عزت تک تک افراد برای مملکت اسلامی مهم است و همه مسئولان باید خداوند را شاکر باشند که خدمتگزار چنین مردمی هستند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول