اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل:

انصراف از دریافت یارانه‌ها داوطلبانه است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: انصراف از دریافت یارانه‌ها از طریق پیامک و مراجعه به سایت سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها داوطلبانه است.

انصراف از دریافت یارانه‌ها داوطلبانه است

مهدی مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: در این زمینه هیچ اجباری وجود ندارد و مردم نباید نگران پیامک‌های ارسال شده باشند چرا که تنها با مراجعه به سایت سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها است که می‌توانند انصراف خود را قطعی کنند.

وی ارسال پیامک‌ها را در حقیقت اعلام عمومی به مردم با هدف انصراف داوطلبانه از دریافت یارانه‌ها اعلام کرد و افزود: کسانی که این پیامک‌ها را دریافت کردند باید با مراجعه به سایت سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها یکی از چهار گزینه را انتخاب کرده و تکلیف خود را مشخص کنند.

مهدی‌زاده در ادامه تصریح کرد: این افراد با ورود به سامانه و انتخاب یکی از گزینه‌ها شامل انصراف از دریافت کل یارانه، نیمی از آن، مابه‌التفاوت یارانه و یا دریافت نکردن مرحله جدید انتخاب گزینه را انجام داده و در این امر مشارکت کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: آنهایی که تمایل به انصراف ندارند، نباید نگران حذف نام خود از دریافت یارانه باشند چرا که هدف دولت توزیع عادلانه ثروت جامعه به ویژه در بین دهک‌های پایین است.

وی نحوه برداشت مابه‌التفاوت مرحله اول با دوم را به مبلغ 28 هزار تومان منوط به تصمیم سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: البته این مبلغ نهایی نشده و ممکن است کم و زیاد شود که امکان برداشت مبلغ مازاد در روزهای آینده و از طریق مسئولان امر اعلام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل اضافه کرد: همان‌گونه که رئیس جمهور در سفر چهارم به اردبیل قول دادند، ممکن است یارانه‌ها بین دو تا سه برابر میانگین فعلی افزایش یابد اما میزان قطعی آن با اجرای مرحله دوم مشخص می‌شود.

مهدی‌زاده خطاب به افرادی که مبلغ مابه‌التفاوت در حساب آنها ننشسته است، بیان کرد: این افراد سعی کنند با اطلاعات خود به سایت سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها مراجعه کرده و برخی سئوالات و پرسش‌های مطرح شده را پاسخ دهند تا امکان پرداخت 28 هزار تومان برای این افراد که اغلب در دریافت و پرداختی‌ها اشتباه صورت گرفته است، اصلاح شده و انجام شود.

وی گفت: روستاییان نیز نباید نگرانی در این زمینه داشته باشند چرا که با مراجعه به بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها می‌توانند اطلاعات خود را از طریق سامانه وارد کرده و برای دریافت مابه‌التفاوت اعلام آمادگی کنند.

مهدی‌زاده در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که خود انصرافی داوطلبان از دریافت یارانه‌ها حرکتی خیرخواهانه است، افزود: افراد دارای تمکن مالی باید با درک شرایط و واقعیت‌ها از دریافت یارانه انصراف دهند تا اقشار مختلف جامعه که نیازمند و مستضعف هستند، بیشتر از این امکان استفاده کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول