اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان تأکید کرد

همکاری همه برای اجرای موفق‏ گام دوم قانون هدفمندی یارانه‏ها

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بر لزوم همکاری همه برای اجرای موفق‏ گام دوم قانون هدفمندی یارانه‏ها تأکید کرد.

همکاری همه برای اجرای موفق‏ گام دوم قانون هدفمندی یارانه‏ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا جراحی عصر امروز در جلسه مشترک اعضای شورای پایگاه بسیج با مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان، حمایت بی‏دریغ مدیریت این شرکت از برنامه‏های بسیج را مورد تأکید قرار داد.

وی افزود: کمک به تقویت منابع انسانی، ایجاد سیستمی برای پی‌گیری مصوبات جلسات مختلف، پاسخ‌گویی به نیازهای شرکت و ارائه راهکارهای مناسب در اجرایی شدن هر چه موفق‏تر گام دوم قانون هدفمندی یارانه‏ها از جمله مطالبات شرکت گاز استان سمنان از واحد بسیج است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان افزود: امیدواریم واحد بسیج شرکت گاز استان سمنان بتواند با استفاده از نیروهای جوان و خلاق خود به عنوان محرک خوبی در تقویت روحیه کار بسیجی عمل کند.

جراحی خطاب به حاضران ادامه داد: سعی کنید سالی یک یا دو مورد از مسائل عمده این شرکت را به عنوان برنامه‏های هدف قرار داده و نسبت به رفع آنها اقدام کنید تا همه سازمان بتواند از موهبت این یادگار با ارزش حضرت امام(ره) بهره‏مند شود.

مصطفی ادب، فرمانده پایگاه بسیج شهید اخلاقی شرکت گاز استان سمنان نیز در این جلسه گفت: بسیج می‏تواند با انجام مأموریت‏های مضاعفی که به آنها واگذار می‏شود، بازوی پرتوانی در پیش‌برد هر چه بیش‌تر اهداف شرکت باشد.

بر این اساس، تکریم کارکنان به منظور ایجاد ارتباط عاطفی بیش‌تر بین سطوح مختلف کاری از طریق اجرای اردوهای خانوادگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و هم‌چنین معرفی کتاب و برگزاری مسابقات کتاب‏خوانی از جمله اقدامات واحد بسیج شرکت گاز استان سمنان در سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول