اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

اختلافات بین اعضای شورا‌های شهر عامل مشکلات است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان اختلافات موجود بین اعضای شوراهای اسلامی شهرها را عامل بروز مشکلات اعلام کرد.

اختلافات بین اعضای شورا‌های شهر عامل مشکلات است

فیروز احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به حمایت‌های بی‌نظیر دولت از حوزه عمران شهری از شهرداری‌ها و شوراها اظهار داشت: این نوع حمایت در تاریخ شوراها بی‌نظیر است.

وی با اشاره به گلایه‌های موجود از عملکرد شوراها افزود: این گلایه‌ها به نحوه عملکرد آنها در حوزه عمران شهری و استفاده نکردن از حمایت‌های همه‌جانبه دولت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تأکید کرد: دولت با تمام حمایت‌هایی که از شوراها می‌کند هیچ درخواستی جز عمل به وظایف قانونی و راضی بودن مردم از شوراها ندارد.

وی عملکرد شوراها را در مقایسه با گذشته قابل قبول اعلام کرد و گفت: انتظار از آنها بیش‌تر از این است.

احمدی فلسفه تشکیل شوراها را با توجه به قوانین کار در حوزه‌های فرهنگی و عمرانی عنوان کرد و افزود: با اعلام مسئولان عالی شوراها، به زودی آنها برای انجام وظایف شورا در 23 حوزه فرهنگی نیز آماده می‌شوند که باید خیلی بیش‌تر از اینها وارد می‌شدند.

وی مهم‌ترین مشکل موجود در انجام وظایف شوراهای اسلامی شهرها را وجود اختلاف در بین اعضاء عنوان کرد و افزود: این اختلافات در برخی استان‌ها سیاسی است، ولی در شهر زنجان آنها با هم اختلافات دیگری دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در پاسخ به سؤالی درباره عملکرد شورای شهر زنجان تصریح کرد: شورای شهر زنجان عملکردهای خوبی هم در این مدت داشته‌ است که بی‌توجهی به آنها دور از انصاف است.

وی تراکم نیرو در شهرداری را دیگر مشکل پیشرفت امور در شوراها و شهرداری‌ها دانست و تأکید کرد: مازاد نیرو آفت بزرگی برای شهرداری‌ها و شوراهای شهر محسوب می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه تراکم نیروی غیر کارشناس موجب جلوگیری استفاده از ظرفیت‌ها شده است، ادامه داد: نیروهای غیر کارشناس موجود در شهرداری‌ها فرصت را از کارشناسان هم گرفته‌اند.

وی وارد کردن نیروهای غیر کارشناس به شهرداری را غیر منصفانه دانست و اضافه کرد: وارد کردن نیرو به صورت لشکری به شهرداری‌ها و شوراها در واقع خیانت به مردم محسوب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر پی‌گیری حل مشکل تراکم نیروهای مازاد در شوراها و شهرداری‌ها توسط مسئولان تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورا عملکرد خوبی داشته‌اند، ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه روز شورا هستیم باید از عملکرد خوب برخی اعضاء هم تقدیر شود.

احمدی شورای شهر را یک پارلمان مستقل محلی اعلام کرد که دارای استقلال است و می‌تواند گام‌های مؤثری برای حل مشکلات شهری مردم بردارد.

وی به قطع رابطه اعضای شورا با مردم اشاره کرد و گفت: اعضای شورا باید با برقراری رابطه با مردم مشکلات موجود را با آنها مطرح کنند تا مردم هم در جریان امور قرار بگیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه شورا درآمد خوبی دارد، تصریح کرد: نزدیکی اعضای شورای شهر با مردم موجب حل بسیاری از مشکلات می‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی درباره نمره معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به عملکرد شورای شهر زنجان گفت: با توجه به اینکه در آستانه روز شورا هستیم و در مقایسه با گذشته، نمره آنها از 20، نمره قابل قبولی است.

احمدی به خاطره بد خود از عملکرد شهرداری در ایام نوروز هم اشاره کرد و گفت: آنها در ارزیابی‌های به عمل آمده پایین‌ترین نمره را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول