اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان شهریور امسال

نواقص چهار فاز شهرک گلشهر زنجان برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن شهرک گلشهر کاظمیه زنجان گفت: نواقصات موجود در چهار فاز نخست شهرک گلشهر کاظمیه زنجان تا پایان شهریور ماه سال جاری 100 درصد برطرف می‌شود.

نواقص چهار فاز شهرک گلشهر زنجان برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نوروز محمدی ظهر امروز در جلسه هیئت امنای شرکت تعاونی مسکن گلشهر کاظمیه که با حضور استاندار زنجان برگزار شد، گفت: تا پایان سال 91 عملیات اجرایی فاز 7 و 8 گلشهر کاظمیه به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در چهار فاز نخست شهرک گلشهر کاظمیه عملیات عمرانی شامل آسفالت خیابان‌ها، تامین آب و برق و گاز انجام شده است، خاطر نشان کرد: تامین روشنایی خیابان‌ها نیز در حال اجرا است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن شهرک گلشهر کاظمیه زنجان با بیان اینکه با حضور نمایندگانی از شهرداری زنجان، مقرر بود نواقصات فازهای نخست شهرک گلشهر شناسایی شده و پس از رفع به شهرداری واگذار شود، ادامه داد: در حال حاضر 25 درصد نواقصات و مشکلات این فازها برطرف شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های عمرانی و زیرسازی در فازهای 5 و 6 گلشهر کاظمیه در حال اتمام است، تصریح کرد: در این دو فاز 2 هزار قطعه زمین وجود دارد که تاکنون 500 نفر سند خود را تحویل گرفته‌اند.

محمدی تاکید داشت: در مجموع تاکنون 40 درصد از ساکنان شهرک گلشهر کاظمیه اسناد خود را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 12 نفر در فازهای 5 و 6 ساخت ‌و ساز خود را آغاز کرده‌اند، اضافه کرد: با توجه به آغاز فصل فعالیت عمرانی و ساخت‌ و ساز پیش‌بینی می‌شود، تا پایان سال 300 نفر به ساخت زمین‌های خود بپردازند.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن شهرک گلشهر کاظمیه زنجان با اشاره به اینکه قراردادهای جداگانه با شرکت‌ها به منظور تامین آب و برق بسته شده است، اضافه کرد: انشعاب موقت آب نیز توسط آب و فاضلاب شهری باید سریع‌تر پیگیری شود.

وی در زمینه فعالیت‌های عمرانی فاز 7 و 8 نیز اظهار کرد: در حال حاضر اقدامات خاک‌برداری در فاز 7 پایان یافته است و در فاز 8 آغاز شده است.

محمدی با بیان اینکه عملیات جدول‌گذاری و زیرسازی خیابان‌ها در فاز 8 گلشهر کاظمیه آغاز می‌شود، ادامه داد: یک زمین ورزشی به منظور احداث فضاهای ورزشی در این شهرک در اختیار دادگستری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 29 قطعه فضای عمومی در شهرک گلشهر کاظمیه قرار دارد که سه مورد از این قطعات به اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان واگذار شده است، تصریح کرد: در این قطعات توسط اداره کل آموزش و پرورش استان مدارس ابتدایی احداث می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن شهرک گلشهر کاظمیه زنجان خاطر نشان کرد: در این شهرک مدرسه‌ای نیز توسط خیران مدرسه‌ساز استان زنجان احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه یک قطعه زمین به منظور احداث درمانگاه بانوان در شهرک گلشهر کاظمیه اختصاص یافته است، اضافه کرد: احداث مسجد نیز در این شهرک در مرحله آغازین کار قرار دارد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول