اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن شهرک گلشهر کاظمیه خبر داد

تامین 25 درصدی روشنایی معابر در شهرک گلشهر کاظمیه زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن شهرک گلشهر کاظمیه گفت: تاکنون 25 درصد از روشنایی معابر شهرک گلشهر کاظمیه زنجان تامین شده است.

تامین 25 درصدی روشنایی معابر در شهرک گلشهر کاظمیه زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد ابراهیم‌خانی ظهر امروز در نشست هیئت امنای شرکت تعاونی مسکن شهرک گلشهر کاظمیه با حضور استاندار زنجان اظهار کرد: عمده مشکلات این شهرک با پشتیبانی مسئولان استانی برطرف شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه ایجاد فضای فضای سبز و روشنایی معابر در فاز 4 شهرک گلشهر کاظمیه زنجان مشکلاتی وجود داشته است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 25 درصد از روشنایی معابر تامین و 25 درصد از فضای سبز مورد نظر نیز ایجاد شده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن شهرک گلشهر کاظمیه با تاکید بر اینکه با تکمیل آب مورد نیاز در فازهای 6 و 5 هیچ گونه مشکلی در این فازها مشاهده نمی‌شود، اضافه کرد: تا قبل از فرا رسیدن فصل پاییز نیاز تلفن این فازها باید برطرف شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه تا پایان فصل تابستان سال جاری آب و برق شهرک گلشهر کاظمیه تامین می‌شود، ادامه داد: به منظور تکمیل هشت فاز پروژه گلشهر کاظمیه بر اساس برآوردهای سال 89 حدود 36 میلیارد تومان مورد نیاز است که این میزان اعتبار بدون در نظر گرفتن فضاهای آموزشی محاسبه شده است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول