اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد سفرهای ایلام:

سفرهای نوروزی به ایلام 10 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد سفرهای استان ایلام گفت: در دور نخست سفرهای نوروزی به ایلام، میزان سفرها 10 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال پیش افزایش یافت.

سفرهای نوروزی به ایلام 10 درصد افزایش یافت

علی قاسم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: گردشگران و مسافران نوروزی به استان ایلام از گوشه گوشه کشور به این استان سفر کردند.

وی ادامه داد:  استان ایلام دارای مناطق بکر طبیعی و گردشگری بوده که مورد استقبال مسافران و گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: افزون بر این استان ایلام دارای آثار تاریخی فراوانی بوده که دل هر گردشگری را به دیدن و بازدید این آثار تاریخی و کهن جلب می‌کند.

قاسم‌پور تصریح کرد: استقبال از سیاه چادرهای محلی ستاد تسهیلات نوروزی استان ایلام از سوی گردشگران بی‌نظیر بوده است.

دبیر ستاد تسهیلات سفر استان و سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: استقبال گردشگران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از سیاه چادرهای برپایی توسط ستاد که با نمایش زندگی عشایری و پخت نان محلی و توزیع دوغ، چای و شیرینی محلی همراه است بسیار عالی گزارش شده است.

وی عنوان کرد: برنامه برپایی سیاه چادر محلی یا همان "دوار" در موزه مردم شناسی شهر ایلام و شهرهای آبدانان، دره‌شهر، ایوان، مهران و سرابله انجام شده که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول