اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار قم خبر داد

آمادگی قم برای میزبانی مرحله دوم سفرهای نوروزی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار قم از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی استان برای میزبانی از مسافران و زائران در مرحله دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

آمادگی قم برای میزبانی مرحله دوم سفرهای نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، در جلسه کمیته حمل و نقل، ترافیک و امور امدادی سفرهای نوروزی استان قم، جواد دلاوری معاون امور عمرانی استانداری از رضایتمندی زائرین حضرت فاطمه معصومه(س)، نمازگزاران مسجد مقدس جمکران و مسافران نوروزی از میزبانی استان قم به ویژه در بخش ترافیک و حمل و نقل خبر داد و گفت: در مرحله اول سفرهای نوروزی استان قم در وضعیت بسیار مناسبی با بسیج کلیه ادارات و سازمان‌ها و تأمین پارکینگ‌های مناسب و امکانات اولیه و با کمترین معضلات ترافیکی از زائران و مسافران نوروزی پذیرایی کرد.

وی با تاکید بر آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و امدادی ذیربط افزود: امیدواریم در مرحله دوم سفرها نیز میزبان شایسته و خوبی برای زائرین کریمه اهل‌بیت (ع) باشیم.

معاون عمرانی استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به محدودیت عبور خودروهای تریلی، کامیون و کامیونت از محور سلفچگان، محور قدیم کاشان و محور قدیم تهران در روز 13 فروردین ماه جاری اشاره کرد و اظهار کرد: با توجه به تعطیلی سه روزه در پایان تعطیلات نوروزی و افزایش مسافرت‌ها و همچنین روز طبیعت تمهیدات ترافیکی برای روان‌سازی و سهولت رفت و آمد اجرا خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر حضور فیزیکی مستمر پلیس راه در راه‌های استان، رانندگان را به رعایت قوانین و مقررات رانندگی دعوت کرد و افزود: لازم است هم‌میهنان عزیز در هنگام برگشت به شهرهای خود از حرکت در آخرین روز و ساعات تعطیلات خودداری کنند و با مدیریت زمان سفر با آسودگی و آرامش و سعه صدر، مرحله پایانی مسافرت را به سلامت و خاطره‌ای خوش در کنار خانواده خود بگذرانند.

دلاوری خطاب به مدیران دستگاه‌های ذیربط در حوزه ترافیک، حمل و نقل و امور امدادی گفت: توجیه بیشتر نیروهای زیر مجموعه برای هماهنگی آخرین تصمیمات و تدابیر اتخاذ شده بسیار ضروری و لازم است.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول