اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

برگزاری مراسم باشکوه فاطمیه(س) بزرگترین ضربه به فرقه‌های انحرافی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: برگزاری مراسم باشکوه فاطمیه(س) بزرگترین ضربه به فرقه‌های انحرافی است.

برگزاری مراسم باشکوه فاطمیه(س) بزرگترین ضربه به فرقه‌های انحرافی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام خداداد رضایی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) الگویی برای تمامی مردان و زنان عالم هستی است.

امام جمعه آبپخش خاطر نشان کرد: مردم بخش آبپخش در تمامی برنامه‌های مذهبی حضور فعال دارند و در ایام شهادت ائمه اطهار (ع) با برگزاری سوگواره‌ها و عزاداری‌های متعدد به اهل‌بیت عصمت و طهارت ابراز ارادت و دلبستگی می‌کنند.

رضایی ادامه داد: فرق نوظهور و فرقه ضاله وهابیت در سال‌های اخیر تحرکات فراوانی علیه شیعیان و مسلمین داشته و از هر ابزاری برای ایجاد رخنه و شکاف بین ائمه اطهار (ع) و مسلمین بهره جسته است.

وی در همین راستا اضافه کرد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسمات از اقدامات مهم برای ابراز ارادت به ائمه معصومین (ع) است و مردم با حضور پررنگ خود در مراسمات عزاداری ائمه اطهار(ع) می‌توانند این مسئله را ثابت کنند.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: بر شیعیان واجب است برای مقابله با عناصر ضاله وهابیت در مراسم سوگواری ائمه اطهار (ع) حضور فعال داشته باشند.

رضایی عنوان کرد: در بخش آبپخش برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسمات ایام فاطمیه و روز شهادت بانوی دو عالم صورت پذیرفته است و در مرکز بخش و تمامی روستاها مراسمات متعددی در این ایام برگزار شده است.

وی به برگزاری عزاداری خیابانی در روز شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و افزود: برگزاری عزاداری خیابانی در روز شهادت حضرت فاطمه (س) از برنامه‌های ویژه‌ای است که با حضور مردم و هیئات مذهبی شهر و بخش آبپخش شاهد آن خواهیم بود.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی تمام عیار برای بانوان سراسر گیتی بودند و بانوان باید در تمام مراحل زندگیشان از ایشان الگو گرفته و اعمال و رفتار ایشان را مورد توجه قرار دهند.

رضایی تاکید کرد: اگر تمام بانوان در جامعه از حضرت فاطمه زهرا (س) الگوبرداری کنند بسیاری از مسائل و مشکلاتی که شاهد آن هستیم برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول