اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسیر عزاداری‌های خیابانی ایام فاطمیه برازجان تشریح شد

خبرگزاری فارس: کارشناس تشکل‌های دینی و مذهبی دشتستان، مسیر عزاداری‌های خیابانی ایام فاطمیه (س) در برازجان را تشریح کرد.

مسیر عزاداری‌های خیابانی ایام فاطمیه برازجان تشریح شد

محمد‌جواد غلامحسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: هماهنگی‌های متعددی به منظور اجرای هر چه بهتر مراسمات ایام فاطمیه در شهرستان دشتستان صورت پذیرفته و در اجرای مطلوب این برنامه‌ها اثرگذاری فراوانی داشته است.

کارشناس تشکل‌های دینی و مذهبی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: اگر ذره‌ای به مکتب اهل‌بیت(ع) توجه کنیم و الگویی کامل مانند حضرت فاطمه زهرا(س) را انتخاب کنیم هیچ‌گاه مشکلی نخواهیم داشت و در زندگی به مانعی برخورد نخواهیم کرد.

غلامحسین‌زاده بدحجابی را یکی از معضلات اساسی جامعه دانست و بیان داشت: بدحجابی از مسائل و معضلات اساسی مردم و مسئولان است که باید برای رفع این مشکل و معضل اجتماعی تمامی مسئولان دست در دست هم دهند.

وی اضافه کرد: نباید در جامعه شیعی بدحجابی و بی‌حجابی داشته باشیم در صورتی که الگوی کاملی نظیر حضرت زهرا(س)در زندگی خود داریم که سرمنشأ خوبی‌هاست و جا دارد ایام فاطمیه(س) را عاشورایی کنیم زیرا حضرت فاطمه(س) مادر عاشوراست.

کارشناس تشکل‌های دینی و مذهبی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان اذعان داشت: فرمانداری شهرستان دشتستان و شورای هیئت‌های مذهبی این شهرستان در برگزاری هر چه بهتر عزاداری خیابانی در مرکز شهرستان دشتستان همکاری مطلوب و کارآمدی داشته‌اند.

غلامحسین‌زاده با بیان مسیر عزاداری‌های امروز در مرکز شهرستان بیان داشت: درب اداره تبلیغات اسلامی، خیابان بیمارستان تا مصلی، مسجد امام حسین (ع)، خیابان حسین آباد تا مصلی، خیابان جمهوری اسلامی تا مصلی و خیابان الفتح (منبع سابق) تا مصلی مسیرهای عزاداری خیابانی امروز شهر برازجان است.

کارشناس تشکل‌های دینی و مذهبی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان تصریح کرد: این مراسمات از ساعت 9 صبح آغاز و تا پایان نماز ظهر در مصلای نماز جمعه شهر برازجان ادامه دارد.

غلامحسین‌زاده ابراز داشت: از تمامی هیئت‌های مذهبی شهرستان دشتستان که در این ایام فعالیتی چشمگیر داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول