اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات کنگان خبر داد

برپایی 150 ویژه‌برنامه ایام فاطمیه دوم در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از برپایی 150 ویژه‌برنامه ایام فاطمیه (س) دوم در کنگان خبر داد.

برپایی 150 ویژه‌برنامه ایام فاطمیه دوم در کنگان

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان اظهار داشت: در ایام فاطمیه اول و دوم برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای اجرای مطلوب مراسمات گوناگون در این ایام در شهرستان کنگان صورت پذیرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: اجرای بیش از 150 ویژه برنامه در فاطمیه دوم از اقدامات ارزشمندی است که در شهرستان کنگان تحقق یافته است.

اهرمی با اشاره به اینکه مخاطبان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی قشر عظیمی از جامعه هستند بیان داشت: باید برنامه‌ریزی‌های خود را به شیوه‌ای تدوین کنیم که مخاطبان این برنامه‌ها به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان با توزیع لوح فشرده و محصولات متعدد فرهنگی درصد قابل توجهی از مخاطبان را تحت پوشش برنامه‌های خود قرار می‌دهد.

این مسئول ابراز داشت: همزمان با دهه فاطمیه در شهرستان کنگان سی‌دی و محصولات فرهنگی مربوط به این مناسبت بین اهالی این شهرستان و مراجعان به این اداره توزیع شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان عنوان کرد: برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سال جاری شاهد طراحی تقویم مناسبت‌های سال 91 بوده‌ایم و آن را به منظور اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها در اختیار روحانیون، هیئت‌های مذهبی، فعالان قرآنی و ... قرار داده‌ایم.

اهرمی به برپایی سوگواری خیابانی شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و اذعان داشت: با حضور هیئت‌های مذهبی و دوستداران خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت در روز شهادت بی‌بی دو عالم شاهد برگزاری سوگواری خیابانی خواهیم بود و در این مراسم بسته‌های فرهنگی را بین عزاداران توزیع خواهیم کرد.رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: با همکاری تعدادی از هیئت‌های مذهبی در روز شهادت بی‌بی دو عالم شاهد برگزاری ایستگاه‌های صلواتی پذیرایی در نقاط مختلف شهر هستیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول