اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار دارالسلام تانزانیا:

ایرانی‌ها در فعالیت‌های اقتصادی تانزانیا فعال‌تر شوند

خبرگزاری فارس: استاندار دارالسلام تانزانیا گفت: علاقه دارم ایرانی‌ها در فعالیت‌های اقتصادی تانزانیا فعال‌تر باشند.

ایرانی‌ها در فعالیت‌های اقتصادی تانزانیا فعال‌تر شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری «سعید میک صدیک» استاندار دارالسلام تانزانیا عصر امروز در نشست اقتصادی با استاندار مازندران در ساری با بیان اینکه ایران کشور بسیار زیبایی است و مازندران نیز دارای زیبایی‌های بسیار شگفت‌انگیز است اظهار امیدواری کرد که مناسبت‌های دو استان توسعه بیشتری یابد.

وی تصریح کرد: ایرانیان سابقه بسیار درخشانی در کمک به مستضعفان دارند و این موضوع را نیز بارها در آفریقا شاهد بودم.

استاندار دارالسلام تانزانیا با اشاره به رعایت نکات زیست محیطی در مازندران بیان داشت: مایلیم که از تجربیات مسئولان مازندرانی برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی در دارالسلام بهره‌برداری کنیم و پس از این سفر همکاری دو جانبه‌ای بین دو استان مازندران و دارالسلام تانزانیا ایجاد شود.

سعید میک صد یک با اشاره به جمعیت 4.5 میلیون نفری دارالسلام بیان داشت: بسیاری از بخش‌های شهری در دارالسلام نیاز به سرمایه‌گذاری دارد و تمایل زیادی دارم تا اهالی مازندران نیز مثل سایر سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف این شهر سرمایه‌گذاری کنند.

وی با بیان اینکه دارالسلام با شش کشور آفریقا مرز مشترک آبی دارد و تنها راه دسترسی این شش کشور به جاده از دارالسلام است، گفت: با توجه به حمایت‌های مناسبی که از سرمایه‌گذار در تانزانیا می‌شود سرمایه‌گذاران می‌توانند با فراغ بال در این شهر سرمایه‌‌گذاری کنند.

نماینده عالی دولت تانزانیا در استان دارالسلام با اشاره به حمایت‌های مناسب دولت تانزانیا از سرمایه‌گذاری در این کشور بیان داشت: دارالسلام شهری رو به توسعه است و ساخت وساز در این کشور رونق مناسبی دارد و زمینه خوبی برای ساخت و ساز در این شهر مهیاست و خیلی علاقه‌مند هستم که ایرانی‌ها و مازندرانی‌ها در این شهر فعالیت‌های اقتصادی بیشتری داشته باشند.

وی در پایان گفت: کشورش در حال حاضر فرصت‌های خوبی سرمایه‌گذاری دارد و در آینده نیز از سرمایه‌گذارانی ایرانی برای حضور در تانزانیا دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول