اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چندمین بار

استاندار کردستان از روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در استان انتقاد کرد

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان از روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در این استان انتقاد کرد.

استاندار کردستان از روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در استان انتقاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علیرضا شهبازی دوشنبه‌ شب در مراسم گرامیداشت روز زمین پاک که در سالن شهدای محیط‌‌بان کردستان در سنندج برگزار شد اظهار داشت: از آنجا که کردستان دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی در بخش کشاورزی است باید در راستای توسعه جزو استان‌های برتر کشور شود.

وی اشتغال و سرمایه‌گذاری را از دغدغه‌های موجود در کردستان خواند و تصریح کرد: رفع مشکلات مردم، ایجاد و فراهم کردن و همچنین هموار کردن شرایط لازم برای سرمایه‌گذاران از اولویت مسئولان است.

این مسئول خطاب به مدیران استان بیان داشت: مدیران استان باید با تولیدکنندگانی که قصد توسعه واحدهای خود را دارند همکاری‌های لازم را داشته باشند.

استاندار کردستان از طولانی شدن زمان صدور مجوزهای تاسیس واحدهای تولید و خدماتی انتقاد کرد و گفت: در صورت نبود منع و مشکل قانونی باید مجوزها در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر شوند.

اگر چه بعد از سفر مقام معظم رهبری بنا به گفته مسئولان مربوطه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال به عنوان دغدغه و تاکید رهبر معظم انقلاب در کردستان روند رو به رشدی دارد، اما باز همت و تلاش بیشتر مسئولان را برای رسیدن به استان‌های برخوردار در زمینه شاخص‌های توسعه نیاز است.

اما پیشنهاد می‌شود استاندار کردستان به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی در استان به جای انتقاد و گله‌مندی از مدیران و بنا به گفته خودش کارشناسان و کارمندان میانی، با مدیران و روسای دستگاه‌هایی که در این زمینه کارشکنی می‌کنند و بخشنامه‌ها و مصوبات مانع از تسریع در روند سرمایه‌گذاری را بهانه قرار می‌دهند، برخورد جدی کند تا هم سرمایه‌گذاری مدنظر در استان محقق شود و هم دیگر دل خبرنگاران از نارضایتی‌های استاندار خدوم کردستان از دست برخی مدیران به درد نیاید.

شهبازی خاطرنشان کرد: مسئولان باید سرمایه‌گذاران را به انجام سرمایه‌گذاری در استان تشویق و همچنین زمینه کار و فعالیت را برای آنها فراهم کنند.

وی با بیان اینکه امسال باید به بحث تولید ملی در استان اهتمام ورزند و این مهم به موقعیت اثرگذاری رسانده شود، عنوان کرد: با همت و تلاش مردم و مسئولان در پایان سال جاری شاهد تحول اساسی در زمینه‌های مختلف در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول