اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تولید برق صورت می‌گیرد

سرمایه‌گذاری یک میلیون دلاری سوئیس در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذار و مدیر اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری میسترال سوئیس گفت: برای تولید برق در آذربایجان‌شرقی یک میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

سرمایه‌گذاری یک میلیون دلاری سوئیس در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، فیلیپ ماسی در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی، با ابراز خرسندی از حضور در تبریز اظهار کرد: سرمایه‌گذاری ما در آذربایجان‌شرقی حدود یک میلیون دلار خواهد بود و کار خود را به محض فراهم شدن شرایط مساعد و اخذ ضمانت‌نامه‌ها و موافقت‌های اصولی آغاز خواهیم کرد.

وی، همکاری استاندار و مدیران استان را رضایت‌بخش توصیف کرد و افزود: همکاری‌های خوبی می‌توانیم با آذربایجان‌شرقی داشته باشیم و قطعا سرمایه‌گذاران دیگری را نیز برای فعالیت در این استان معرفی خواهیم کرد.

ماسی با اشاره به سابقه 35 ساله فعالیت‌های اقتصادی خود در ایران گفت: ما توانایی‌ها و ظرفیت‌های مردم ایران را خوب می‌شناسیم و می‌دانیم که زمینه‌های سرمایه‌گذاری در اینجا بسیار مساعد است.

این سرمایه‌گذار سوئیسی ابراز امیدواری کرد پروژه تولید برق بادی در سمبران اهر اولین پروژه جزو چهار پروژه‌ای باشد که آنها در ایران اجرا خواهند کرد.    

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول