اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد تأکید کرد

سرمایه‌گذاری در ایجاد کارخانه‌های فرآوری مرکبات در عنبرآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: ایجاد و راه‌اندازی کارخانه‌های فرآوری توسط سرمایه‌گذاران می‌تواند در راستای رونق تولید مرکبات در شهرستان عنبرآباد کمک‌ فراوانی کند.

سرمایه‌گذاری در ایجاد کارخانه‌های فرآوری مرکبات در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ولی‌محمد مشایخی عصر امروز در نخستین جلسه سرمایه‌گذاران شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: از سرمایه‌گذارانی که در راستای صنایع تبدیلی وابسته به کشاورزی در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند به صورت ویژه‌ حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف در شهرستان عنبرآباد فراهم است، افزود: به دلیل کشاورزی بودن منطقه، شهرستان آمادگی دارد از هرگونه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی حمایت کند.

مشایخی تصریح کرد: ظرفیت تولیدات کشاورزی شهرستان عنبرآباد و سرمایه‌گذاری در این بخش یکی از مزیت‌های موجود در این شهرستان است و هرگونه توجیه فنی و اقتصادی را در راستای احداث صنایع تبدیلی وابسته به کشاورزی دارد.

وی ابراز داشت: با وجود بیش از 60 هزار هکتار باغ‌های مرکبات این شهرستان و تولید فراوان آن که رتبه اول تولید مرکبات استان را به خود اختصاص داده است، اما حتی یک کارخانه فرآوری یا تولید آب‌میوه در این منطقه وجود ندارد.

فرماندار عنبرآباد گفت: وجود چنین کارخانه‌هایی می‌تواند در راستای رونق تولید مرکبات منطقه کمک‌ فراوانی کند.

مشایخی بیان داشت: مدیریت شهرستان عنبرآباد با تمام توان و به صورت جهادی آمادگی دارد از سرمایه‌گذارانی که قصد داشته باشند در این زمینه سرمایه خود را وارد کنند، پشتیبانی کند.

وی اذعان داشت: یقین داریم اجرای چنین طرح‌هایی در توسعه پایدار منطقه نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول